Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuws van Olympus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuws van Olympus

    ,
    Bent u klaar voor een nieuw tijdperk in fotografie? Dan is de nieuwe STYLUS 1-camera iets voor u. Met de beste STYLUS-technologieën uit de baanbrekende OM-D-reeks en D-SLR-fotografie is hij een klasse op zich. Het is de best presterende alles-in-een STYLUS die we ooit hebben gemaakt. En hij is heel binnenkort beschikbaar!



    Uploaded with ImageShack.us

  • #2
    Re: Nieuws van Olympus

    Weeral een 4-3 verhouding met een max sluitertijd van 1/2000 sec. ......

    Olympus has thrown its hat into the premium superzoom ring with the Stylus 1. It combines a larger-than-average 1/1.7"-type BSI-CMOS sensor with a 28-300mm equivalent, F2.8 zoom lens, high resolution EVF, 'hybrid' control ring, and Wi-Fi - and packs it all into a compact body that strongly resembles the OM-D EM-5. Other notable features include a built-in ND filter, tilting touchscreen LCD, in-camera Raw processing, and 1080p movie recording.
    Last edited by Guest42; 30 oktober 2013, 06:43.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuws van Olympus

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Weeral een 4-3 verhouding met een max sluitertijd van 1/2000 sec. ......

      http://www.dpreview.com/news/2013/10...into-om-d-body
      Allé : toch nog een reden om mijn E-30 te houden : die haalt 1/8000... .
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #4
        Re: Nieuws van Olympus

        4/3 verhouding stoort mij niet. Integendeel.
        1/2000 is idd weinig.
        Deze camera is een beetje de tegenhanger (betreft een all-in-one-camera)..van de Sony RX10 ( 3/2) maar in kleiner jasje door de 1/1.7 sensor.
        De Sony zal waarschijnlijk superieur zijn, maar de afmetingen zijn dat ook.
        Toch benieuwd naar de resultaten van beide camera's.
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Nieuws van Olympus

          Maar hij heeft wel een digitale zoeker, wat de pen niet heeft, maar 2000 is wel weinig mijn pen P1 heeft zelfs 4000
          Last edited by koen1950; 1 november 2013, 14:14.

          Comment

          Working...
          X