Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Storm Nieuwpoort 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Storm Nieuwpoort 2




    Exif:
    F9
    iso 100
    1/200 sec
    24 mm

  • #2
    Re: Storm Nieuwpoort 2

    Heel mooi Jean Luc persoonlijk vind ik hem mooier dan de eerste alé mijn gedacht hé

    mvg jako
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

    Comment


    • #3
      Re: Storm Nieuwpoort 2

      Goede compo en geslaagde opname Vosse doch je vorige had vervaarlijk spektakel in zijn mars.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Storm Nieuwpoort 2

        Je vorige had voor mij meer pit m.a.w. hij was "avontuurlijker". Nu heb je een ontstuimige zee bij je vorige had je een echte stormachtige zee.
        grt. Ria

        Comment


        • #5
          Re: Storm Nieuwpoort 2

          Onder een stuk af en boven meer lucht zou het staketsel een betere plaats op de foto gegeven hebben. Staat een beetje hoog volgens mijn denken. Maar iedereen is daar vrij in natuurlijk.

          Gr, Daniel.

          Comment


          • #6
            Re: Storm Nieuwpoort 2

            jep een mooike

            Comment


            • #7
              Re: Storm Nieuwpoort 2

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Goede compo en geslaagde opname Vosse doch je vorige had vervaarlijk spektakel in zijn mars.
              Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
              Je vorige had voor mij meer pit m.a.w. hij was "avontuurlijker". Nu heb je een ontstuimige zee bij je vorige had je een echte stormachtige zee.
              grt. Ria
              Dat klopt, het verschil is enorm hé, alhoewel ik mij maar juist moest omdraaien om deze foto te nemen.
              De andere kant was, hoe moet ik het schrijven, de volle zee en deze hier is richting de vaargeul.
              Maar dit weten jullie wel denk ik...
              Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
              Onder een stuk af en boven meer lucht zou het staketsel een betere plaats op de foto gegeven hebben. Staat een beetje hoog volgens mijn denken. Maar iedereen is daar vrij in natuurlijk.

              Gr, Daniel.
              Heel terecht Daniel, met deze wou ik zoveel mogelijk water laten zien.
              Morgen plaats ik een andere die u meer gaat bevallen denk ik.
              Iedereen bedankt !
              Mvg.

              Comment


              • #8
                Re: Storm Nieuwpoort 2

                [/QUOTE]Heel terecht Daniel, met deze wou ik zoveel mogelijk water laten zien.
                Morgen plaats ik een andere die u meer gaat bevallen denk ik.
                Iedereen bedankt !
                Mvg.[/QUOTE]

                Ik begrijp je standpunt van opname heel goed Jean Luc dat je de nadruk legt op de woeste zee. Dat ik alle dagen op de zee kijk zal wel zijn dan ik het anders zie waarschijnlijk. We zien meer lucht dan water eigenlijk maar vind het toch een geslaagde opname.

                Comment


                • #9
                  Re: Storm Nieuwpoort 2

                  Heel terecht Daniel, met deze wou ik zoveel mogelijk water laten zien.
                  Morgen plaats ik een andere die u meer gaat bevallen denk ik.
                  Iedereen bedankt !
                  Mvg.[/QUOTE]

                  Ik begrijp je standpunt van opname heel goed Jean Luc dat je de nadruk legt op de woeste zee. Dat ik alle dagen op de zee kijk zal wel zijn dan ik het anders zie waarschijnlijk. We zien meer lucht dan water eigenlijk maar vind het toch een geslaagde opname. [/QUOTE]

                  Bedankt Daniel, dit wou ik idd, de woeste zee weergeven. We zien dit niet alle dagen hé.
                  De andere die ik ging plaatsen zal ik toch maar niet doen ( ééntje van een tiental minuten eerder ).
                  Kwestie dat het niet allemaal hetzelfde is voor de andere mensen...
                  Ik ga er straks wel één plaatsen van aan het begin van het staketsel. Daar kan je duidelijk zien hoe moeilijk ( en gevaarlijk voor het materiaal ) dat het was om er te fotograferen.
                  Groetjes
                  Jean-Luc.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Storm Nieuwpoort 2

                    Heerljke foto.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Storm Nieuwpoort 2

                      Merci bouk.
                      Mvg.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Storm Nieuwpoort 2

                        Gelukkig voorbij, maar wel een mooie :-)
                        Grt erik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Storm Nieuwpoort 2

                          Vind het een mooie Jean-Luc!
                          De eerste had voor mij wel dat tikkeltje meer storm in zich.

                          Groetjes
                          Marc
                          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Storm Nieuwpoort 2

                            Bedankt Erik en Marc.
                            Mvg.

                            Comment

                            Working...
                            X