Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ivanka in the mirror...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ivanka in the mirror...

    Terug op de locatie van vorige week te Gent, weliswaar met ander model. Opnieuw met de spiegel gewerkt, enkele dingen aangepast qua pose enzo.
    Mede dankzij de feedback hier op 't forum. Waarvoor dank. Al doende leer je Gotta love BD

    Davy Gagnon - Glamour & Fashion Photographer based in Ruiselede, Belgium.

    www.DavyGagnon.com

  • #2
    Re: Ivanka in the mirror...

    Alles lijkt naar links te vallen/glijden. De schaduw op de muur vind ik ook niet mooi. Ik zou het eens zonder spiegel (maar wél met dit machtig mooie model) proberen.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Ivanka in the mirror...

      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Alles lijkt naar links te vallen/glijden. De schaduw op de muur vind ik ook niet mooi. Ik zou het eens zonder spiegel (maar wél met dit machtig mooie model) proberen.
      foto rechtzetten kan ik inkomen
      thx voor de feedback
      Davy Gagnon - Glamour & Fashion Photographer based in Ruiselede, Belgium.

      www.DavyGagnon.com

      Comment


      • #4
        Re: Ivanka in the mirror...

        Ik heb de indruk dat " de scheefstand" jou handelsmerk is , dus daar ga ik niks meer over zeggen.
        Een prima plaat als je het uitgebrande wit links van deze dame haar benen wat bijtrekt zodat er terug een beetje detail in de beplating zichtbaar wordt (indien mogelijk).

        Comment


        • #5
          Re: Ivanka in the mirror...

          leuk plaat hoor.
          jammer dat het not done is, om iets over een/het model zelf te schrijven.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X