Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ssst !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ssst !

    Hoi !

    Afgelopen weekend een shoot gehad in Hotel Harmony in Gent met als thema "Guilty Pleasures"
    Modellen waren: Mijn vriendin Christine.b en Lisa Dedeyne (op m'n site zie je alle foto's)

    Aan deze foto veel werk gehad in de post Processing er was een lelijke radiator aan de muur waar je nu niks meer van ziet.

    www.wndrlnd.be
    A world full of graphic and webdesign

  • #2
    Re: Ssst !

    Oorspronkelijk geplaatst door Jurge9921 Bekijk bericht

    Aan deze foto veel werk gehad in de post Processing er was een lelijke radiator aan de muur waar je nu niks meer van ziet.
    Ik vind het spijtig dat je dan het " makkelijkste" (het hoekje rechtsboven) laten staan hebt. En dat kaartje aan die klink van het kastje................ ik weet niet , maar ........ alhoewel je vriendin de moeite is om te zien , wordt mijn blik constant naar dat kaartje getrokken. Kijk eens wat het geeft als je dit er ook af haalt?

    Comment


    • #3
      Re: Ssst !

      leuke opname, maar waarom juist daar poseren..?
      waren er dan geen leukere/mooiere plekjes in dat Hotel..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Ssst !

        Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
        Ik vind het spijtig dat je dan het " makkelijkste" (het hoekje rechtsboven) laten staan hebt. En dat kaartje aan die klink van het kastje................ ik weet niet , maar ........ alhoewel je vriendin de moeite is om te zien , wordt mijn blik constant naar dat kaartje getrokken. Kijk eens wat het geeft als je dit er ook af haalt?
        Ik zou ook rechtsboven wegwerken, trekt idd de aandacht
        Davy Gagnon - Glamour & Fashion Photographer based in Ruiselede, Belgium.

        www.DavyGagnon.com

        Comment

        Working...
        X