Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valge Seen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Valge Seen





    Last edited by zibro; 27 oktober 2013, 13:42. Reden: foto op andere host geplaatst
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Valge Seen

    Bij jouw foto doet dit filtertje het heel goed! Althans, dat is mijn mening.
    Maar je titel, daar zal ik eens moeten op googlen
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Valge Seen

      Mooi en speciale weergave. Maar over welk filtertje heb je het marie-anne ?

      Comment


      • #4
        Re: Valge Seen

        Bedankt Marie-anne en Loeky.
        Ik heb de foto even op een andere host geplaatst. Picasaweb knoeide blijkbaar met het formaat en de bestandsgrootte wat de kwaliteit niet ten goede kwam.
        ps: de titel is Ests, en het filtertje noemt fractalius
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Valge Seen

          Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht

          Laatst gewijzigd door zibro; vandaag om 09:27 Reden: foto op andere host geplaatst
          Er blijkt een probleempje te zijn met deze link, de foto is niet zichtbaar.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Valge Seen

            Foutje langs mijn kant, foto was blijkbaar enkel zchtbaar voor mij. Zou in orde moeten zijn nu.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Valge Seen

              Is OK nu.
              Mooie toepassing van dit filter.
              Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
              Foutje langs mijn kant, foto was blijkbaar enkel zchtbaar voor mij. Zou in orde moeten zijn nu.
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: Valge Seen

                Je hebt deze filter helemaal onder controle.

                groetjes

                moniq
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment


                • #9
                  Re: Valge Seen

                  Ben ook wel benieuwd welk filtertje hier is gebruikt....Vind het namenlijk een heel mooi effect geven....Mooi gedaan.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Valge Seen

                    Bedankt iedereen voor de fijne reacties.
                    @Jos, het filter noemt fractalius.
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Valge Seen

                      Die fractilsuitgaven beginnen me tegen te werken - "ze zijn er zot van meneer". Ik ben dus niet bij de positieven Zibro er zijn nog vele andere en nuttiger creatieve mogelijkheden, maar stoor je daar niet aan.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Valge Seen

                        Geen probleem Raymond, respect voor je eerlijke mening.
                        Ik heb dat filtertje zelf pas ontdekt en zie er leuke mogelijkheden mee.
                        Die andere nuttigere creatieve mogelijkheden, daar probeer ik me in te verdiepen.
                        Ik zal je niet meer teveel lastig vallen met deze
                        Groetjes,
                        Dominic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Valge Seen

                          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Die fractilsuitgaven beginnen me tegen te werken - "ze zijn er zot van meneer". Ik ben dus niet bij de positieven Zibro er zijn nog vele andere en nuttiger creatieve mogelijkheden, maar stoor je daar niet aan.
                          Daar is wel iets van...een eigen subforum voor fotos met deze filter, zodat ik er niet meer onbewust op klik, zou geen overbodige luxe zijn voor mij. Heb het teveel gezien en was al geen fan van het eerste uur van deze filter.
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Valge Seen

                            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                            Daar is wel iets van...een eigen subforum voor fotos met deze filter, zodat ik er niet meer onbewust op klik, zou geen overbodige luxe zijn voor mij. Heb het teveel gezien en was al geen fan van het eerste uur van deze filter.
                            Ook bedankt voor jou mening Ineedair, ben blij dat je eerlijk bent.

                            Om hier even verder op te breien;
                            ik zie dat er nogal heftige tegenstand is bij dit filter.
                            Terwijl bij de andere topics eerder positief gereageerd wordt waar hetzelfde filter bij het beeld betrokken is geweest.
                            Mag ik daaruit voor mezelf concluderen dat het eindresultaat telt, en niet zozeer hoe het beeld tot stand gekomen is?

                            Deze paddestoel was het eerste beeld waarop ik dit filter (nogal rechtoe rechtaan) op uitprobeerde.
                            Voor mezelf is dit nu zelf ook een van de mindere uit het reeksje, had het misschien wat langer moeten laten rijpen eer ik 'm plaatste
                            Groetjes,
                            Dominic

                            Comment

                            Working...
                            X