Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gent stadshal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gent stadshal

    Ook wel de ' schaapstal ' genoemd

    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Gent stadshal

    voor mij naar de volgende ronde!!!!
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: Gent stadshal

      Mooie compo van een lelijk ding. Het oude en het nieuwe zijn tot een goed geheel terug gebracht.
      Heeft naar mijn smaak en op de laptop iets te veel kleur, contrast mee.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Gent stadshal

        Pixxel
        Hoe durf je dat afgrijselijke ding hier zetten????
        Volgens sommige politici is het euh..."omstreden..." Maar dat maakt niets uit aan de foto.
        Heb een klein beetje dezelfde twijfels als Anaisje...maar volg uiteindelijk Wilfried.

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Gent stadshal

          Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
          Mooie compo van een lelijk ding. Het oude en het nieuwe zijn tot een goed geheel terug gebracht.
          Heeft naar mijn smaak en op de laptop iets te veel kleur, contrast mee.
          Deze opmerking verbaast mij eigenlijk. Ik werk continu op laptop, zou dat dan de(eureka)reden kunnen zijn dat ik hier foutieve beelden plaatste?
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Gent stadshal

            Vind dit geheel gevat in de foto wel mooi, het gebouw daarentegen....
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7