Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gent stadshal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gent stadshal

    Ook wel de ' schaapstal ' genoemd

    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Gent stadshal

    voor mij naar de volgende ronde!!!!
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: Gent stadshal

      Mooie compo van een lelijk ding. Het oude en het nieuwe zijn tot een goed geheel terug gebracht.
      Heeft naar mijn smaak en op de laptop iets te veel kleur, contrast mee.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Gent stadshal

        Pixxel
        Hoe durf je dat afgrijselijke ding hier zetten????
        Volgens sommige politici is het euh..."omstreden..." Maar dat maakt niets uit aan de foto.
        Heb een klein beetje dezelfde twijfels als Anaisje...maar volg uiteindelijk Wilfried.

        Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Gent stadshal

          Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
          Mooie compo van een lelijk ding. Het oude en het nieuwe zijn tot een goed geheel terug gebracht.
          Heeft naar mijn smaak en op de laptop iets te veel kleur, contrast mee.
          Deze opmerking verbaast mij eigenlijk. Ik werk continu op laptop, zou dat dan de(eureka)reden kunnen zijn dat ik hier foutieve beelden plaatste?
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Gent stadshal

            Vind dit geheel gevat in de foto wel mooi, het gebouw daarentegen....
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Gent stadshal

              Zeer knappe foto!
              Als het mij gepermitteerd is om een beetje te muggenziften vind ik het jammer dat de lucht rechts uitgebrand is.
              Compo en sfeertje zitten wel heel goed.

              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
              Deze opmerking verbaast mij eigenlijk. Ik werk continu op laptop, zou dat dan de(eureka)reden kunnen zijn dat ik hier foutieve beelden plaatste?
              Als dat een laptop met een belabberd schermpje is zou dat wel eens heel goed kunnen.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Gent stadshal

                Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Deze opmerking verbaast mij eigenlijk. Ik werk continu op laptop, zou dat dan de(eureka)reden kunnen zijn dat ik hier foutieve beelden plaatste?
                Anaisje ook Sien.
                De kleuren zijn niet altijd denderend...ondanks herhaalde pogingen het te calibreren. Ook de stand waarin je het schermpje bekijkt is zeer belangrijk. Onder andere voor het opmerken van sensorvlekjes.
                Heb je in je vorig topic meegegeven dat een groot scherm aangesloten op je laptop je een totaal andere kijk op de wereld zou geven
                Maar...scherp is scherp...ook op de laptop.

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Gent stadshal

                  Is een van de mooiste dat ik tot nu toe heb gezien van wat ze in Gent een lelijk ding noemen. Is dat ook verlicht 's avonds ? Anders voor een volgende opdracht !

                  Gr, Daniel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gent stadshal

                    Mooie foto (van een "ding" dat ik persoonlijk toch niet zo lelijk vind als iedereen hier zegt ... Ik zal toch zelf eens moeten gaan kijken om er mij een oordeel over te vormen)
                    Niet geschoten is altijd mis ...

                    Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gent stadshal

                      echt tof gefotografeerd.
                      Zo had er ik er niet aan gedacht
                      Ik heb er hier eens enkele van het plafond geplaatst, maar deze vind ik toch wel heel speciaal (in de mening van "heel goed").

                      en dat uitgebrande deel rechts: ik heb van Eddy geleerd om dat te clonen, maar hier is het eigenlijk wel veel
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gent stadshal

                        Allen bedankt voor de reacties. De kleuren komen misschien wel wat te fel over.
                        Maar of je een grijze lucht met wat witte wolken uitgebrand kan noemen
                        Photography is an art of observation.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gent stadshal

                          Knap vastgelegd vanuit een mooi standpunt !
                          Volgende keer eens proberen om de overbelichting in de wolken te vermijden

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gent stadshal

                            Afgrijselijk!!!!!!!!!!!! héhé, nu werd je al kwaad zeker?
                            Niet je foto hoor, maar dat "ding" in een historisch centrum.
                            Bon, ik ga het volgende week eens gaan bekijken in realiteit.

                            Is dat uitgebrand? Ik denk het niet hoor. Goed gedaan!
                            Touch the Earth...Gently
                            www.passionsenfrance.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gent stadshal

                              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                              .... Is dat uitgebrand? Ik denk het niet hoor. Goed gedaan!
                              Is inderdaad op sommige plaatsen uitgebrand in de wolken en randjes rond gebouwen (foto eens openen in ACR geeft hierover soelaas)
                              Volgens mij heeft TS hier geprobeerd om naderhand de hooglichten naar beneden te halen maar de rechter wolken blijven uiteraard detailloos

                              Maar het is en blijft een hele knappe opname van dit, voor sommigen, "lelijk ding"

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X