Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smoke + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Smoke + update


    BXL by Jensdh, on Flickr

    Upje:
    Last edited by Jensdh; 25 oktober 2013, 19:37. Reden: Update

  • #2
    Re: Smoke

    ik kan dit wel aprecieren, msch onder een stukje af
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: Smoke

      Dat is raar, ik zou eerder bovenaan het lichtere (één cm)er af doen afdoen, maar vind het wel een indrukwekkend beeld!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Smoke

        Tof beeld, maar aangezien je titel verwijst naar rook en schoorsteen zou ik dat meer vergroten, kunst van het weglaten toepassen.
        Door de gebouwen op de achtergrond blijf je ook een sterk beeld bewaren.

        Comment


        • #5
          Re: Smoke

          Ik zou hier een nieuwe uitsnede maken in het formaat 3/2 beginnend in de linkeronderhoek tot de rook exact op een sterk punt komt te liggen.
          Dit lukt perfect en je bent meteen een stuk van het overbodige grote dak rechtsonder kwijt en hou je de meest contrastrijke gebouwen over.
          Het is maar een voorstel hé.
          Groetjes
          Last edited by Guest17; 25 oktober 2013, 19:12. Reden: onderhoud vervangen door onderhoek

          Comment


          • #6
            Re: Smoke

            Persoonlijk vind ik het een druk beeld en de "smoke" mocht iets nadrukkelijker geweest zijn.
            Er valt zodanig veel te zien dat er voor mij geen rustpunt in de foto zit.

            Ik kan enkel maar hopen dat de kritieken en opbouwende commentaren voldoen aan je eisen.
            Wil je een nog betere bediening...dan ga je moeten uitwijken naar andere onderdelen. Deze offtopic is éénmalig hoor.

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Smoke

              Bedankt voor de reacties!
              Ik wou het "drukke" van de stad Brussel laten zien in mijn foto. Vandaar dat er niet echt een rustpunt te vinden is, eerder een soort chaos.
              Dat was ook mijn eerste indruk toen ik in de stad terecht kwam. Dit was voor mij de eerste keer dat ik in Brussel was.


              Heb de uitsnede een beetje aangepast, ik weet niet of het nu beter is...

              Comment


              • #8
                Re: Smoke

                Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                Bedankt voor de reacties!
                Ik wou het "drukke" van de stad Brussel laten zien in mijn foto. Vandaar dat er niet echt een rustpunt te vinden is, eerder een soort chaos.
                dat was ook mijn eerste indruk toen ik in de stad terecht kwam. Dit was voor mij de eerste keer dat ik in Brussel was.
                Heb de uitsnede een beetje aangepast, ik weet niet of het nu beter is...
                Heb persoonlijk mijn buik vol van Brussel en het chaotische er in. Je eerste indruk van Brussel was voor mij juist
                Maar dat heeft geen weerslag op je foto.
                Waarmee ik bedoel dat ik de up alvast beter vind.
                Het is makkelijker voor iedereen als je de up in je begin topic bij plaatst. Vergelijkt makkelijker.

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Smoke

                  Brussel is een fantastische stad, dat even vooropgesteld.

                  Ik vraag me af waar je deze foto genomen hebt: ik meen links boven het torentje van de kapellekerk te herkennen en daarachter precies het stenen kantwerk van de zavelkerk ...

                  Ik vind het een heerlijke foto, je origineel dan. En wat een prachtige scherpte (zeker op groot formaat).
                  Niet geschoten is altijd mis ...

                  Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                  Comment

                  Working...
                  X