Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een angespoelden + extra foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een angespoelden + extra foto

    is hetgeen men zegt over iemand die aan de kust gaan wonen is.
    In dit geval een Duitser...

    ken hem al een jaar of 10, maar z'n naam vergeten - al altijd slecht in namen geweest....

    nu schiet het me te binnen: Heinz!




    deze is grijzer dan gewoonlijk
    anders zit ik weer met die vlekken
    en deze persoon heeft er veel....


    eentje bijgevoegd zonder glas






    Last edited by noenkelMi; 25 oktober 2013, 22:23.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

  • #2
    Re: een angespoelden

    Ik ken de originele kleurenversie niet maar het ziet er uit als een mooie omzetting.
    Niks mis mee en ja, tussen zwart en wit zit grijs.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: een angespoelden

      Noenkel wat is er aan het bovenste van zijn oorschelp gebeurd? Of komt dat zo uit de camera?
      Ik persoonlijk had hem liever zonder dat glas gezien.
      Maar de fotograaf beslist hé.
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: een angespoelden

        Ik vond ook dat er iets mis was met de oorschelp , lijkt me precies afgesneden. De onscherpe hand ervaar ik ook als storend. Tja.. ander en beter zeker?
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: een angespoelden

          voor iets te zeggen, niet mijn ding
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #6
            Re: een angespoelden

            Amai als je nu spreekt over iemand die zijn wenkbrauwen achteruit moet kammen om haar te hebben..... Grapje hé..
            Ik had hem ook liever zonder glas gezien Michel.
            Mvg.

            Comment


            • #7
              Re: een angespoelden

              Die hand en dat glas nemen teveel plaats in de foto.
              De ene verstopt zich achter een micro en de ander achter een glas.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: een angespoelden

                Ik blijf het moeilijk hebben met die 'f1.8 fotografie', maar dat zal wel aan mij liggen.
                Ik vind die beperkte dof van die 1.8 TE beperkt, maar dat is nu eenmaal eigen aan dit soort objectieven hé.
                Ik, dacht aan die wenkbrauwen te zien, dat hij pas aangespoeld was een glas dronk om te bekomen....... (een smiley moet hier hé).

                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: een angespoelden

                  Vind ook de 1.8 te beperkt. Aan de rechterzijde is er precies iet mis met de BG en de kraag van de jas ( vlekkerig), heb je daar moeten klonen ?
                  Photography is an art of observation.

                  Comment


                  • #10
                    Re: een angespoelden

                    Bij deze volg ik ivm de te beperkte scherptediepte. Daar waar de ogen het sterkst zouden moeten overkomen kijk ik steeds weer naar de hand en het onscherpe glas.
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: een angespoelden

                      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                      Ik ken de originele kleurenversie niet maar het ziet er uit als een mooie omzetting.
                      Niks mis mee en ja, tussen zwart en wit zit grijs.
                      Nu begrijp ik PW niet meer. Die Karakterkop zou toch beter uit de verf komen met meer scherpte voor en achter en zonder glas zodat we eigenlijk zijn hoofd konden zien. Het zou trouwen een zeer mooie geweest zijn. Michel heb je nog een andere van deze man ?

                      PS. Anders stuur ik een andere want het zit hier vol aan de kust met grijze aangespoelden

                      Gr, Daniel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: een angespoelden

                        Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                        Nu begrijp ik PW niet meer. Die Karakterkop zou toch beter uit de verf komen met meer scherpte voor en achter en zonder glas zodat we eigenlijk zijn hoofd konden zien. Het zou trouwen een zeer mooie geweest zijn. Michel heb je nog een andere van deze man ?

                        PS. Anders stuur ik een andere want het zit hier vol aan de kust met grijze aangespoelden

                        Gr, Daniel.
                        Kan je duidelijk maken wat je dan precies niet begrijpt ?
                        Misschien dat ik met dat antwoord een aanvullende verklaring kan geven.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: een angespoelden

                          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                          Ik ken de originele kleurenversie niet maar het ziet er uit als een mooie omzetting.
                          Niks mis mee en ja, tussen zwart en wit zit grijs.
                          @PW: Dat de omzetting mooi is daar kan ik je in volgen maar dan schrijf je 'niks mis mee' en dat begrijp ik niet goed met wat je daarmee bedoeld. Is dat enkel maar op de omzetting of ga je daarbij ook akkoord
                          met de onscherpte op de hand en glas en de onscherpte van het oor. Dat het oor niet afgesneden is en er zo uit ziet kan wel zijn.
                          Ik ben nu zo gewend geworden aan je leerrijke opmerkingen dat ik nu iets mis in je reactie.
                          Begrijp me niet verkeerd he er is niets slecht mee bedoeld.

                          Gr, Daniel.

                          Comment


                          • #14
                            Re: een angespoelden

                            Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                            @PW: Dat de omzetting mooi is daar kan ik je in volgen maar dan schrijf je 'niks mis mee' en dat begrijp ik niet goed met wat je daarmee bedoeld. Is dat enkel maar op de omzetting of ga je daarbij ook akkoord
                            met de onscherpte op de hand en glas en de onscherpte van het oor. Dat het oor niet afgesneden is en er zo uit ziet kan wel zijn.
                            Ik ben nu zo gewend geworden aan je leerrijke opmerkingen dat ik nu iets mis in je reactie.
                            Begrijp me niet verkeerd he er is niets slecht mee bedoeld.

                            Gr, Daniel.
                            Nu begrijp ik je beter.
                            Je was in de verwachting van meer kritiek mijnerzijds.
                            Ik was - en ben nog steeds - helemaal in de ban zijn blik en van de
                            scherpte op de ogen en de bijbehorende borstels.
                            Die doen het hier en voor mij was de rest bijzaak. Als je deze foto ziet,
                            kijk je naar de ogen. Schitterend oogcontact hier. Ik zie heus wel dat er
                            onscherpe partijen zijn. Maar die vond ik geen afbreuk doen aan deze foto.

                            Het is voor mij gewoon een goede foto, correctie: een uitstekende foto.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: een angespoelden

                              Nu Begrijp ik je zienswijze beter PW en portretfoto's maken is voor het ogenblik nog niet voor mij . Dat is iets dat Noenkel beter kan en zijn ding is en ook de omzetting is iets speciaal voor hem maar zie het wel graag.

                              Gr, Daniel.

                              Comment

                              Working...
                              X