Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

graag raad aankoop sony videocamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • graag raad aankoop sony videocamera

    In de makro staat de sony ccd-trv228 aan 299 euro te koop, een hi-8
    camera, nu, mijn ouwe video8 heeft er de brui aan gegeven en nu overweeg ik deze aan te schaffen.Vraag: kan deze ook mijn ouwe video 8 tapes afspelen?Ik zou zou het aan een fotohandelaar kunnen vragen,
    maar dit is niet fair omdat hij de uitleg moet verschaffen, terwijl ik toch niet bij hem koop.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Ja, dat is geen enkel probleem, maar zou je niet beter een digital 8 camera van Sony kopen, die kan het ook en je kunt tevens digitaal gaan filmen en voor de meerprijs hoef je het echt niet te laten.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Allagamma
      Ja, dat is geen enkel probleem, maar zou je niet beter een digital 8 camera van Sony kopen, die kan het ook en je kunt tevens digitaal gaan filmen en voor de meerprijs hoef je het echt niet te laten.
      Opgelet,als ik mijn Digital 8 ( de DCR TRV 345E ) kocht waren er maar twee modellen in die reeks die HI 8 konden weergeven.
      Ik zou me in dat geval maar eerst goed informeren of een cataloog van Sony ergens vragen.
      Met mijn toestel gaat dat perfect en kunt ge zelfs uw HI8 bandjes naar uw PC sturen en daarna terug sturen naar uw camera en HI8 wordt dan Digital 8.
      Als je XP heb kunt ge dan zelfs via Moviemaker uw oude HI8 opnamen eerst bewerken.( overgangen,muziek enz )
      Je kunt het ook op een DVD opslagen,na bewerking.....enz.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

      Comment


      • #4
        Allagamma, wat heet meerprijs? 100 euro - 200euro, de digitalen kosten allemaal rond de 700 - 800 euro, en waar ik het voor gebruik(verjaardagen en feestdagen)heb ik echt niet meer nodig.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          nog wat,
          naar het schijnt heeft sony nogal wat problemen met de batterijen, na laden op 10 min leeg bv., mijn vorig toestel was een sanyo en heb uitgez.de bijgeleverde batt.geen problemen gehad.
          Misschien ook belangrijk om te vermelden, mijn vorige camera heeft de geest gegeven door hem niet te gebruiken en hem geladen met een tape, meer dan een jaar weg te zetten
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment

          Working...
          X