Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achter de duinen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Achter de duinen






    35mm
    f8
    1/500
    iso100

    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Achter de duinen

    in zwart wit is deze iets te " plat". Er had dan volgens mij meer contrast, scherpte in gemogen.
    Misschien dat de kleurversie beter is?

    Comment


    • #3
      Re: Achter de duinen

      Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
      in zwart wit is deze iets te " plat". Er had dan volgens mij meer contrast, scherpte in gemogen.
      Misschien dat de kleurversie beter is?
      Dat was na een paar keer komen kijken ook zo een beetje mijn gedacht.


      Grt,

      Jean-Pierre
      Last edited by Guest22; 23 oktober 2013, 15:49. Reden: woord vergeten

      Comment


      • #4
        Re: Achter de duinen

        Mooie scherpte en compo.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: Achter de duinen

          Mooie compo en wolken, voor mijn smaak is de omzetting ok.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: Achter de duinen

            Mij lijkt de omzetting ook goed.
            Het geringste contrast dat je toevoegt zal er voor zorgen dat er van alles en nog wat gaat toelopen.

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Achter de duinen

              Nou ik zal even de zwarte Piet zijn. Persoonlijk weet ik niet wat je zo fantastisch vind aan dat stukje uitstekende toren of mast. Maar wat mij in je beeld boeit is vooral die duin en de wolken.
              Dus stel ik voor om er een vierkant van te maken. Hopelijk blijft je beeld nog scherp genoeg, schaduwen oplichten en wolken behouden.