Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pipowagen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pipowagen





    Last edited by bommasien; 23 oktober 2013, 10:46.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Pipowagen

    Nogal aan de drukke kant Sien.
    Grt
    Theike
    Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

    Comment


    • #3
      Re: Pipowagen

      Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk bericht
      Nogal aan de drukke kant Sien.
      Grt
      Theike
      Druk, tja. Het is nu ook niet dat je daar iets kunt wegnemen of croppen.

      grt,

      Jean-Pierre

      Comment


      • #4
        Re: Pipowagen

        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        Druk, tja. Het is nu ook niet dat je daar iets kunt wegnemen of croppen.

        grt,

        Jean-Pierre
        Het hoofdonderwerp is toch de pipowagen.
        En daar rond vind ik het te druk ,dat is mijn mening.
        Grt
        Theike
        Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

        Comment


        • #5
          Re: Pipowagen

          Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk bericht
          Het hoofdonderwerp is toch de pipowagen.
          En daar rond vind ik het te druk ,dat is mijn mening.
          Grt
          Theike
          Theike, je hebt gelijk wat de drukte betreft.
          Ik wil maar gewoon zeggen dat je zo te zien op die plaats er niet veel aan zou kunnen veranderen. Of heb je een tip voor mij hoe ik dat hier zou kunnen anders doen dan de TS.

          Grt,

          Jean-Pierre

          Comment


          • #6
            Re: Pipowagen

            Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
            Theike, je hebt gelijk wat de drukte betreft.
            Ik wil maar gewoon zeggen dat je zo te zien op die plaats er niet veel aan zou kunnen veranderen. Of heb je een tip voor mij hoe ik dat hier zou kunnen anders doen dan de TS.

            Grt,

            Jean-Pierre
            De enige mogelijkheid is, dit dan niet fotograferen, anders weet ik ook geen oplossing .

            Ik heb het hier nog geschreven. Ooit wilde ik in het buitenland de gevel van een mooie ouderwetse bakkerij fotograferen. Elke morgen had ik mijn toestel mee wanneer ik brood ging halen, maar telkens stond daar een moto voor geparkeerd (waarschijnlijk van iemand die er werkte ?) en ik heb de foto nooit genomen gewoon omdat ik zo zag dat die moderne blinkende mooie moto de foto om zeep zou helpen. Op andere tijdstippen, buiten de werkuren bvb. was het licht niet goed, dus dat was ook geen optie. Soms moet je er eens kunnen aan voorbijgaan zeker.

            Groetjes
            Last edited by Guest17; 23 oktober 2013, 09:31.

            Comment


            • #7
              Re: Pipowagen

              Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk bericht
              Nogal aan de drukke kant Sien.
              Grt
              Theike
              dank voor de reacties, naar aanleiding hiervan, beetje vd drukte weggenomen!

              Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Druk, tja. Het is nu ook niet dat je daar iets kunt wegnemen of croppen.

              grt,

              Jean-Pierre
              Bedankt! Ik heb toch een poging ondernomen!

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              De enige mogelijkheid is, dit dan niet fotograferen, anders weet ik ook geen oplossing .

              Ik heb het hier nog geschreven. Ooit wilde ik in het buitenland de gevel van een mooie ouderwetse bakkerij fotograferen. Elke morgen had ik mijn toestel mee wanneer ik brood ging halen, maar telkens stond daar een moto voor geparkeerd (waarschijnlijk van iemand die er werkte ?) en ik heb de foto nooit genomen gewoon omdat ik zo zag dat die moderne blinkende mooie moto de foto om zeep zou helpen. Op andere tijdstippen, buiten de werkuren bvb. was het licht niet goed, dus dat was ook geen optie. Soms moet je er eens kunnen aan voorbijgaan zeker.

              Groetjes
              Dank Djivan,
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Pipowagen

                Sientje het wegnemen van de drukte is je toch niet zo goed gelukt naar mijn mening. Het is niet verzorgd gedaan, als je weggomt moet je, je foto vergroten naar 100%. Er zijn nog sporen zichtbaar
                grt. Ria

                Comment


                • #9
                  Re: Pipowagen

                  Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                  Sientje het wegnemen van de drukte is je toch niet zo goed gelukt naar mijn mening. Het is niet verzorgd gedaan, als je weggomt moet je, je foto vergroten naar 100%. Er zijn nog sporen zichtbaar
                  grt. Ria
                  Bedankt Ria, Ik moest al tot 500¨% vergroten voor ik de 'onverzorgtheid' zag(laptopscherm). Ik hoop de de laatste update ok is!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pipowagen

                    Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                    Sientje het wegnemen van de drukte is je toch niet zo goed gelukt naar mijn mening. Het is niet verzorgd gedaan, als je weggomt moet je, je foto vergroten naar 100%. Er zijn nog sporen zichtbaar
                    grt. Ria
                    Hier volg ik volledig. Rare verticale lijn in de lucht rechts langs de wagen. Voor mij had misschien het stukje haag boven de draad mogen blijven, nu komt dat eigenaardig over.

                    Grt,

                    Jean-Pierre

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pipowagen

                      Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                      Bedankt Ria, Ik moest al tot 500¨% vergroten voor ik de 'onverzorgtheid' zag(laptopscherm). Ik hoop de de laatste update ok is!
                      Eigenlijk niet, de overgang tussen lucht en het hek is onder andere te hard. Dat klopt gewoon weg niet en zal volgens mij ook nooit niet kloppen.
                      Ik volg Djivan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pipowagen

                        Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk bericht
                        Eigenlijk niet, de overgang tussen lucht en het hek is onder andere te hard. Dat klopt gewoon weg niet en zal volgens mij ook nooit niet kloppen.
                        Ik volg Djivan
                        Dit is ook mijn gevoel. Die overgang "voelt" niet lekker aan. Een andere optie is misschien om dat stuk achtergrond te vervagen? En dan bedoel ik vooral de stukjes dak en de lichtgroen haag? ('t is maar een idee)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pipowagen

                          Sien, de scherpte en het licht zitten goed. Als je er niet in slaagt het clone werk goed te krijgen is knippen nog een optie, je verliest dan wel een deel van je foto.
                          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pipowagen

                            Het idee achter de nabewerking, of beter gezegd de manier waarop je het wil doen vind ik goed gezien.
                            Mits nog wat oefening op de afwerking komt dat wel in orde.
                            Dat dit niet zo evident is op een laptop kan ik geloven. Al eens gedacht om een grotere monitor er op aan te sluiten?
                            Denk dat voor jou een heel andere manier van kijken zou open gaan.

                            Groetjes
                            Marc
                            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pipowagen

                              Pipo de Clown en Mamalou of hoe heette die serie ? Nostalgie !

                              Mooi !
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                              Comment

                              Working...
                              X