Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

invallend lichtbundeltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • invallend lichtbundeltje

    facebook

  • #2
    Re: invallend lichtbundeltje

    Wat is er aan de hand met jaak? Zware stijlbreuk....
    Maar wel mooi

    Comment


    • #3
      Re: invallend lichtbundeltje

      Mijn complimenten. Zéér mooi.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: invallend lichtbundeltje

        Bedankt heren
        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        Wat is er aan de hand met jaak? Zware stijlbreuk....
        Maar wel mooi
        ...een zware stijllbreuk zou zijn als ik me bvb waagde aan beauty- , glamour- of testostereonfotografie....... dit plaatje is misschien niet zo soft als mijn vorige foto's.........maar toch gebruikte ik ook hier mijn voornaamste ingrediënten: een verstild moment proberen vast te leggen met behulp van natuurlijk licht in een sfeervolle context zonder veel te willen forceren...........
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: invallend lichtbundeltje

          't is een echt mooi "specialleke" Jaak!

          Comment


          • #6
            Re: invallend lichtbundeltje

            vind dat het licht achter het model valt en toch is het model deels verlicht.
            vind het geheel niet kloppen.
            de hier zichtbare lichtbundel (achter het model) verlicht hier duidelijk niet het model, dat doet een andere lichtbron.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: invallend lichtbundeltje

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              vind dat het licht achter het model valt en toch is het model deels verlicht.
              vind het geheel niet kloppen.
              de hier zichtbare lichtbundel (achter het model) verlicht hier duidelijk niet het model, dat doet een andere lichtbron.
              grt,bouk.
              Ik had het hetzelfde gevoel bij deze................. "iets " klopt er niet (ik had door het rode licht op de achtergrond ook een rode schijn op haar gezicht verwacht terwijl dit nu wit licht is), maar................. ik kan deze toch wel apprecieren.

              Comment


              • #8
                Re: invallend lichtbundeltje

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                vind dat het licht achter het model valt en toch is het model deels verlicht.
                vind het geheel niet kloppen.
                de hier zichtbare lichtbundel (achter het model) verlicht hier duidelijk niet het model, dat doet een andere lichtbron.
                grt,bouk.
                De foto werd gemaakt in een donkere ruimte waarbij een lichtbundel binnenviel via een bovenraam...........
                Dit was de enige lichtbron die ik benutte....... Voor mij klopt het dus wel


                .
                facebook

                Comment


                • #9
                  Re: invallend lichtbundeltje

                  En voor mij klopt het licht ook, ik had (heb) er ook niet het minste probleem mee...

                  Fijn plaatje Jaak !

                  Grtz, D.

                  Comment


                  • #10
                    Re: invallend lichtbundeltje

                    heb het zelfde gevoel bij het licht, het klopt niet. het mag theoretisch wel kloppen maar door de bewerking klopt de fysica niet meer.
                    dus eerste zicht : mooie plaat (en dat is het belangrijkste)
                    als ik dan technisch kijk dan klopt er iets niet
                    www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                    Comment

                    Working...
                    X