Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goodbye from me

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goodbye from me

    De laatste...

  • #2
    Re: Goodbye from me

    Over de foto, ik vind hem best knap, misschien jammer van de afgesneden vingers.
    Maar wat ik niet stap is de titel en de bijgevoegde boodschap:"de laatste"???
    Wat wens je hiermee te vertellen?

    Comment


    • #3
      Re: Goodbye from me

      " de laatste "......? Hopelijk niet

      Comment


      • #4
        Re: Goodbye from me

        Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
        Over de foto, ik vind hem best knap, misschien jammer van de afgesneden vingers.
        Maar wat ik niet stap is de titel en de bijgevoegde boodschap:"de laatste"???
        Wat wens je hiermee te vertellen?
        Dank je om te komen kijken en voor jouw beoordeling pkwy.

        Wat je zegt ivm de vingers klopt, het is beter dat ze niet afgesneden worden natuurlijk.
        Ik weet echter niet of dit voor dit beeld een grote meerwaarde had opgeleverd, of andersom misschien is het niet zo erg met de schade door dit te wel gedaan te hebben.
        Ik laat het aan de kijker om te beslissen of het al dan niet storend werkt want ik kan er niks meer aan doen.
        (ik heb de gewoonte het volledige "negatief" te gebruiken als resultaat dus ik kan de vingers nergens recupereren.)

        Comment


        • #5
          Re: Goodbye from me

          Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
          " de laatste "......? Hopelijk niet

          Ik denk er even aan om ermee te stoppen maar ik weet nog net in hoeverre...

          Bedankt voor je navraag Walter, "Hopelijk niet" vind ik een hartverwarmende bedenking, dank je wel.

          Comment


          • #6
            Re: Goodbye from me

            Die afgesneden vingers storen mij totaal niet. Knappe foto

            Comment


            • #7
              Re: Goodbye from me

              Mooie foto van een knappe vent
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment


              • #8
                Re: Goodbye from me

                Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                Mooie foto van een knappe vent
                Bedoel je de fotograaf of het model ? Maar idd een mooie foto Dirk en jij weet net zo goed als ik dat je niet gaat stoppen, hooguit even pauzeren
                Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

                Comment


                • #9
                  Re: Goodbye from me

                  weinig mis mee, buiten de post productie die je niet hebt verzorgd....wat je toch zou moeten doen als je in SC post
                  My Website : http://www.ineedair.org
                  Music / Painting / Motion Graphics / Image
                  Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goodbye from me

                    Oorspronkelijk geplaatst door flowojo Bekijk bericht
                    Bedoel je de fotograaf of het model ? Maar idd een mooie foto Dirk en jij weet net zo goed als ik dat je niet gaat stoppen, hooguit even pauzeren
                    LOL Wat een vraag, 't gaat natuurlijk over de fotograaf Freddy! ;-)

                    Ja je kan gelijk hebben. We've all been in "that" place haven't we... ach misschien is het gewoon de herfst die me in de leden hangt en waait het over.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goodbye from me

                      Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                      weinig mis mee, buiten de post productie die je niet hebt verzorgd....wat je toch zou moeten doen als je in SC post
                      Wat bedoel je ineedair? Voor mij is't hooguit nog die rode "fringe" aan de hand maar voor de rest zie ik hem toch als afgewerkt in pp.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goodbye from me

                        ja, magenta CA rechts en cyaan CA links op de randen vallen onmiddellijk op. Dat ruim je normaal gezien toch op voor je je werk showcased
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goodbye from me

                          Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                          ja, magenta CA rechts en cyaan CA links op de randen vallen onmiddellijk op. Dat ruim je normaal gezien toch op voor je je werk showcased
                          Ze zijn er, maar voor mij is 't enkel die rode aan de hand die me opvalt. Ik zal voor een update zorgen, maar ik vind het geen misdaad dat ie hier zo staat

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goodbye from me

                            Goeie foto, hoewel zijn slordig hemd en broeksriem me enorm storen.....
                            Visit: http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ge-470563.html

                            Comment

                            Working...
                            X