Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test uitgevoerd van de Pixel King Pro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test uitgevoerd van de Pixel King Pro

    Ik heb weer eens een test gedaan, dit keer van de Pixel King Pro (een goede concurrent van de Phottix Odin en Yongnuo YN622C-TX).
    Lees hier mijn volledige test
    Laat me weten wat je er van vind.

  • #2
    Re: Test uitgevoerd van de Pixel King Pro

    Bedankt voor het testen.

    Kan je bij de specificaties ook de afmetingen van zender en ontvanger vermelden?
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Test uitgevoerd van de Pixel King Pro

      Helaas heb ik de triggers al terug gestuurd, dus ik zou niet weten hoe groot exact de triggers zijn, maar waarom zou dat belangrijk zijn? Op de plaatjes in combinatie met de flitsers heb je een duidelijk beeld van de afmeting van deze triggers.

      Comment


      • #4
        Re: Test uitgevoerd van de Pixel King Pro

        Oorspronkelijk geplaatst door mmuetst Bekijk bericht
        Helaas heb ik de triggers al terug gestuurd, dus ik zou niet weten hoe groot exact de triggers zijn, maar waarom zou dat belangrijk zijn?
        Voor mensen die in enge ruimtes fotograferen, kan dat zeer belangrijk zijn.
        Het kan ook de nauwgezetheid en volledigheid van jouw werk onderstrepen. Een mens moet in het bos de bomen kunnen vinden, er wordt namelijk aardig wat aangemodderd op het internet.

        Oorspronkelijk geplaatst door mmuetst Bekijk bericht
        ... Op de plaatjes in combinatie met de flitsers heb je een duidelijk beeld van de afmeting van deze triggers. ...
        Duidelijk beeld?
        Die flitser heb ik niet, géén idee hoe groot die is. En een goeie schatter ben ik ook niet.


        Hoe kom jij aan de term "supersync"?
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Test uitgevoerd van de Pixel King Pro

          Man,man...

          King PRO (transceiver: 61,1mm x 94,5mm x51,4mm
          King X (receiver): 54,6mm x 92,8mm x 42,9mm

          10mm=1cm
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Test uitgevoerd van de Pixel King Pro

            Thanks Paly,

            Ik heb de lijst met compatible flitsers aangevuld met de info van de site van Pixel. Daar staat dat de Nissin flitsers niet werken, maar ik heb met de DI866MKII andere ervaringen en heb gemerkt dat deze flitser wel werkt met deze triggers.
            Zal de afmetingen ook melden.

            Comment

            Working...
            X