Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdankertje... + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afdankertje... + update



    Achtergelaten na een leuke zomer op het strand.




    Update.

    Bedankt om te kijken.

    Gr, Daniel.
    Last edited by Felix69; 22 oktober 2013, 13:47. Reden: Update naar z/w

  • #2
    Re: Afdankertje...

    Moet er nog zand zijn? Sorry, maar deze mag van mij naar de vuilbak.

    Comment


    • #3
      Re: Afdankertje...

      Dit is zo n foto, als die door een bekend fotograaf zou gemaakt zijn, dat iedereen vol bewondering zou staan, mede doordat deze er een verhaal zou kunnen aan breien. Dit mis ik hier.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Afdankertje...

        al was het maar een randje, maar wat zee had erbij gemogen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Afdankertje...

          Dit is zo n foto, als die door een bekend fotograaf zou gemaakt zijn, dat iedereen vol bewondering zou staan, mede doordat deze er een verhaal zou kunnen aan breien. Dit mis ik hier.
          Robby BB
          Achter elke foto zit er wel een verhaal Robby en dus bij deze ook. De zomer is voorbij en nu zijn de strandtenten ook weg en al wat niet meer bruikbaar is laat sporen na op het strand ook dit schopje dat zijn beste tijd heeft gehad. Maar toch heeft er een kind nog een beetje plezier aan gehad en er een putje mee gegraven op een mooie dag en nu rest er enkel nog dit beeld dan eens door de wind en een najaarsstorm teniet zal worden gedaan.

          al was het maar een randje, maar wat zee had erbij gemogen.
          grt,bouk.
          Had ik er ook bij willen zien moest het mogelijk geweest zijn maar was te ver weg van het water in het mulle zand.

          Heb er een update bij geplaatst in z/w maar daarin verdwijnt de herkenbaarheid van het zand op het strand met zijn grove structuur van gebroken schelpjes.

          Gr, Daniel.

          Comment


          • #6
            Re: Afdankertje...

            Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Dit is zo n foto, als die door een bekend fotograaf zou gemaakt zijn, dat iedereen vol bewondering zou staan, mede doordat deze er een verhaal zou kunnen aan breien. Dit mis ik hier.
            Robby BB
            ALLE foto's van bekende fotografen worden (TEN ONRECHTE) vol bewondering bekeken....
            Er wordt dan niet meer gekeken naar de foto, maar naar de naam van de fotograaf.
            En wanneer er dan nog een passende en/of tot de verbeelding sprekende titel bijgeplaatst wordt, dan is het hek helemaal van de dam....... superlatieven te kort dan.
            Niet iedereen zal hiermee akkoord gaan, en dat moet ook niet, verre van, maar dat is gewoon mijn mening.

            On topic : ik ga me voorzichtig uitdrukken, dit soort fotografie is niet mijn ding.

            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Afdankertje...

              Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
              Achter elke foto zit er wel een verhaal Robby en dus bij deze ook. De zomer is voorbij en nu zijn de strandtenten ook weg en al wat niet meer bruikbaar is laat sporen na op het strand ook dit schopje dat zijn beste tijd heeft gehad. Maar toch heeft er een kind nog een beetje plezier aan gehad en er een putje mee gegraven op een mooie dag en nu rest er enkel nog dit beeld dan eens door de wind en een najaarsstorm teniet zal worden gedaan.



              Had ik er ook bij willen zien moest het mogelijk geweest zijn maar was te ver weg van het water in het mulle zand.

              Heb er een update bij geplaatst in z/w maar daarin verdwijnt de herkenbaarheid van het zand op het strand met zijn grove structuur van gebroken schelpjes.

              Gr, Daniel.
              Dat is het standaard verhaal, waarvan dat er 13 in een dozijn van zijn. Stel dat de schop recht stond, dan had je al een heel ander verhaal(en). Steek de schop met de steel in de grond. Dit is voor mij een foto van een schop in het zand, niet meer en niet minder.
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

              Comment

              Working...
              X