Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigma 70-300/4.0-5.6 dl, caf m sup voor eos 300D??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sigma 70-300/4.0-5.6 dl, caf m sup voor eos 300D??

    ik heb mijn oog laten vallen op deze lens, maar nu is de vraag, past die op de canon eos 300D??
    cams:canon eos 40D / Canon eos 300D / lens : EF-S 18-55MM / EF 28-90MM / EF 75-300MM 1:4-5,6 III USM sigma 18-55mm 70-200MM F4 L-Lens Backpack Sony Cybershot

  • #2
    Als je deze bedoelt 70-300mm f/4-5.6 APO Zoom Macro Super II
    (zie http://www.sigmaphoto.com/html/zoom_intro.htm onder lenzen en dan zoom), dan zal die passen. Je moet er enkel voor zorgen dat je ze bestelt met Canon-vatting
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Ik ben sinds vier weken in het bezit van de 70-300mm f/4-5.6 APO Zoom Macro Super II en deze werkt prima samen met de 300D.
      Ik had ze besteld via Top-Foto en had ze binnen de week in huis.
      Canon EOS 300D
      Canon EF-S 18-55mm 1:3,5-5,6
      Canon 28-105mm 1:4-5,6 EF USM
      Sigma 70-300/4-5,6 AF APO Macro Super II

      Comment


      • #4
        Blijkbaar bestaat er wat verwarring in de winkels over welke kleur van lijn de 70-300mm APO Macro SuperII moet hebben. Het klopt toch dat die lijn ROOD moet zijn, niet?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Altijd Bergaf
          Blijkbaar bestaat er wat verwarring in de winkels over welke kleur van lijn de 70-300mm APO Macro SuperII moet hebben. Het klopt toch dat die lijn ROOD moet zijn, niet?
          Hmm ik weet niet of die rood moet zijn.
          De lens met de rode rand is de laatste versie van de lens de apo macro super II
          Ikzelf heb de apo macro, de vorige versie dus en deze heeft een gouden randje.
          Het grote verschil tusen de twee is naar het schijnt de macromogelijkheden.
          Met mijn lens kan ik enkel op 300 mm macro functie gebruiken terwijl dit bij de rode versie van 200 tot 300 mm het geval zou zijn.
          Sony Nex 5

          Comment


          • #6
            Dat is wat ik bedoelde : het is dus normaal voor de APO Macro Super II dat die lijn rood is?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Altijd Bergaf
              Dat is wat ik bedoelde : het is dus normaal voor de APO Macro Super II dat die lijn rood is?
              Zo ziet de lens eruit

              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                That's my baby!!

                Comment

                Working...
                X