Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een brokje herfst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een brokje herfst


    deka

    update

    Last edited by deka; 23 oktober 2013, 19:34.
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: Een brokje herfst

    Mooie foto, het enige dat ik zou zeggen (een beetje muggenziften), is dat ik zou die 2 reflecties wegdoen.

    Grt,

    Jean-Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Een brokje herfst

      Voor mij wat aan de donkere kant ik zou hem wat oplichten.
      Grt
      Theike
      Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

      Comment


      • #4
        Re: Een brokje herfst

        Oorspronkelijk geplaatst door theike Bekijk bericht
        Voor mij wat aan de donkere kant ik zou hem wat oplichten.
        Grt
        Theike
        Hier volg ik.
        Mvg.

        Comment


        • #5
          Re: Een brokje herfst

          Mits de schaduwen wat op te lichten (en ik ga niet zeggen hoeveel want ook dat is min of meer smaakafhankelijk) ga je er een mooier licht krijgen en verdwijnt het dichtgelopen zwart.
          Maar...ben gisteren met moeke ook paddestoeltjes gaan fotograferen (is nu éénmaal het seizoen...) en ze stonden allemaal in een "donker" bos.
          Moeke heeft met statief en natuurlijk licht gewerkt, ik daarentegen met invulflits en zonder statief. (resultaten volgen nog wel)

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Een brokje herfst

            JPR, Theike, Vosse, Brombeer,

            Bedankt voor jullie visie bij dit beeld.
            En ja, dat donkere, is een duister kantje van mij Persoonlijk neig mijn voorkeur altijd naar iets donkerder foto's ....

            Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Mits de schaduwen wat op te lichten (en ik ga niet zeggen hoeveel want ook dat is min of meer smaakafhankelijk) ga je er een mooier licht krijgen en verdwijnt het dichtgelopen zwart.
            Maar...ben gisteren met moeke ook paddestoeltjes gaan fotograferen (is nu éénmaal het seizoen...) en ze stonden allemaal in een "donker" bos.
            Moeke heeft met statief en natuurlijk licht gewerkt, ik daarentegen met invulflits en zonder statief. (resultaten volgen nog wel)

            Groetjes
            Marc
            @Brombeer,
            Deze werd gemaakt met het natuurlijk licht en zonder de invulflits ... Had op dit moment enkel de 50 mm bij en moest het daar dus mee redden. Hield van deze omwille van het mooie tegenlicht op het naastliggende blad ....

            Update geplaatst, rekening gehouden met jullie bemerkingen.

            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #7
              Re: Een brokje herfst

              Staan er toch mooi op met dergelijk prima lensje. Heb er ook zo eentje en zou het niet willen missen.
              De update ziet er voor mij een stuk beter uit en je krijgt ook meer detail in je stoeltjes, het licht op het blad heeft er niet onder geleden

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment

              Working...
              X