Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fonteinenpark

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fonteinenpark

    Stilletjes de draad terug opnemen want "mijn hoogseizoen" is in volle gang. Een opname in het 3 fonteinenpark te Vilvoorde.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Fonteinenpark

    Nogal hard licht Raymond, ik vind het gras te gesatureerd. Maar mss is dit wel uw bedoeling.
    Mvg.

    Comment


    • #3
      Re: Fonteinenpark

      Verdient wel enige 'kanteling'.
      Met andere woorden hij staat scheef.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Fonteinenpark

        Kan niet anders dan de vorige opmerkingen volgen. Het harde licht maakt dit niet gemakkelijker.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: Fonteinenpark

          Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
          Verdient wel enige 'kanteling'.
          Met andere woorden hij staat scheef.
          @ Plaatwerker : Bij mijn weten staat deze foto 100% recht. Met respect, aan wat kan jij verklaren dat de opname "scheef" staat ?
          @ Vosse en Anaisje : Oké als jullie het licht hier als "te hard" of "te gesatureerd" vinden maar als je me kent dan weet je dat ik dit zuiver en helder noem - verschil van opvatting.
          Dank voor jullie commentaren.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Fonteinenpark

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            .... Met respect, aan wat kan jij verklaren dat de opname "scheef" staat ?
            de weerspiegeling.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3