Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D5300 is officieel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #2
    Re: Nikon D5300 is officieel

    Eindelijk brengt Nikon een reflex uit met ingebouwde GPS. Nu nog hopen dat de opvolgers voor de FF dit ook nog krijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D5300 is officieel

      Oorspronkelijk geplaatst door lucvr Bekijk bericht
      Eindelijk brengt Nikon een reflex uit met ingebouwde GPS. Nu nog hopen dat de opvolgers voor de FF dit ook nog krijgen.
      Ik zie daar nu echt de meerwaarde niet van, bij mijn compact staat dat af en de batterij gaat veel meer clicks mee.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D5300 is officieel

        Tja, Sony heeft dat al 4 jaar in zijn toestellen.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D5300 is officieel

          Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
          Tja, Sony heeft dat al 4 jaar in zijn toestellen.
          Tja,

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D5300 is officieel

            Recentelijk voor een heel goede prijs een D5200 met 18-55 en 55-200 gekocht.

            Niet echt veel extra t.o.v. D5200.

            Met mijn kaartje heb ik alles veel sneller op de pc / smartphone en met een remote van 10€ kan ik ook vanop afstand mijn foto's trekken.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D5300 is officieel

              Hij heeft gelijk - in de A55 zit een GPS en die werkt voor mijn noden prima.

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D5300 is officieel

                Oorspronkelijk geplaatst door SneyersGreg Bekijk bericht
                Recentelijk voor een heel goede prijs een D5200 met 18-55 en 55-200 gekocht.

                Niet echt veel extra t.o.v. D5200.

                Met mijn kaartje heb ik alles veel sneller op de pc / smartphone en met een remote van 10€ kan ik ook vanop afstand mijn foto's trekken.
                Er is wel nog een hemelsbreed verschil tussen je camera op afstand bedienen via een remote control en je camera op afstand bedienen via een smartphone app. Met zo'n smartphone app kan je kiezen waar je juist op wil focussen door op het scherm van je smartphone te tikken. Dat is een heel stuk praktischer dan met zo'n remote control waarbij je op voorhand al moet zeggen waar hij op moet focussen. En ik spreek uit ervaring, want ik heb zowel een remote control als een CamRanger voor mijn camera.
                550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                Comment

                Working...
                X