Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rust roest+ update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rust roest+ update

    Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D5000)
    Lens Focal Length: 19.00 mm ()
    Shutter Speed: 1/125 sec
    F-Number: F6.3
    ISO: 200

    mvg jako
    ^

    Update
    Last edited by jako; 18 oktober 2013, 10:21.
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: Rust roest

    Mooie kleuren, scherpte, compo en dan die witte vlek van de lucht die het geheel uit balans brengt.
    Dat had je met uw camerastandpunt kunnen vermijden.
    Onderaan iets meer plaatst
    rOBBY bb
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Rust roest

      Vind dit rare oudje er toch mooi uitzien.
      Er is voor mij een achtergrond bij die past en kan me voorstellen dat mocht die persoon die er ooit mee gereden heeft hem terug zien...hij toch wel hartzeer zou hebben.
      Mocht onderaan inderdaad wat meer plaats hebben denk ik...Maar hoe je de hemel beter zou moeten krijgen...dat is niet zo evident.

      Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Rust roest

        Persoonlijk zou ik bij deze het beetje bomen boven het dak links wegclonen en er een andere lucht in plaatsen. Beetje passsende lucht natuurlijk want er was zo te zien weinig zon. Ook zou ik alles wat zich links van het locomotiefje bevindt iets donkerder maken en dan de hele foto iets meer pit geven. De dubbele witte deur kan wat rechter gezet, maar is voor mij niet echt nodig. Eéntje met potentieel voor mij, maar je moet het er uithalen.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Rust roest

          Bedankt voor de reacties ik heb de boompje kunnen wegcroppen helaas de lucht kan ik niet veranderen het was zeer bewolkt en regenachtig die dag en direct terug gaat nu niet want de foto is genomen in de streek van Raeren.
          Hoe ik er een andere lucht moet in plaatsen weet ik niet Djivan ik zal dat ééns moeten leren, toch bedankt voor je commentaar

          mvg jako
          Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

          jako

          Comment


          • #6
            Re: Rust roest

            De lege driehoek maakt het niet beter voor mij...
            Maar dat is maar één mening.

            Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

            Comment


            • #7
              Re: Rust roest

              de cadrage is een beetje ongelukkig
              mvg Wilfried

              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

              Comment


              • #8
                Re: Rust roest

                Als ik deze lage kwaliteitsafbeelding inlaad in Raw converter krijg ik toch wat vertekening in de lucht als ik de slider van de hooglichten naar links verplaats (donkerder maken). Probeer dit eens op de RAW file, en kijk eens of je dan een beter resuiltaat krijgt? (Voor mij mocht de hele afbeelding toch iets donkerder worden :P )

                Comment


                • #9
                  Re: Rust roest

                  Het standpunt is een beetje ongelukkig maar de kleuren en de scherpte zijn top!
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rust roest

                    Ik blijf bij de eerste Jacky, juist de bomen wegclonen.
                    Mvg.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rust roest

                      Bedankt voor de reactie's en de tips ik heb er nog een up bij geplaatst met de boomen weg gekloond
                      mvg jako
                      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                      jako

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rust roest

                        Nou, van de onderkant daarvoor volg ik de anderen, de boom in de hoek stoorde me niet en zoals Brombeer het reeds aanhaalde is die lege driehoek voor me storender.
                        Qua kleur dat mag je zelf bepalen in een komt ze mooi naar voor in foto update 2 minder maar hoogst waarschijnlijk,is het zicht natuurgetrouwer.
                        Voor de driehoek stel,ik een andere lucht voor, blauwig en eventueel met wolken
                        Of je kuns de kruin van je boom meer vullen. Ik vind persoonlijk dat de boom de diepte benadrukt. Ach het gewoon hoe ik het aanvoel

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rust roest+ up 2

                          Oorspronkelijk geplaatst door jako Bekijk bericht
                          ........
                          Up 2
                          3.1.5 Fotohoek: Update’s
                          Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rust roest+ up 2

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            3.1.5 Fotohoek: Update’s
                            Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
                            grt,bouk.
                            Is aangepast Bouk

                            mvg jako
                            Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

                            jako

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rust roest+ up 2

                              Oorspronkelijk geplaatst door jako Bekijk bericht
                              Is aangepast Bouk
                              een link is geen probleem hoor.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X