Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

noémie2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • noémie2

    Hier was ze wel spontaan aan het poseren. Eens in twee verschillende bewerkingen. De tweede was een experimentje. Is het wat?



    en een experimentje:



    groetjes,
    Yoeri

  • #2
    Re: noémie2

    Je vorige kon me toch iets meer bekoren.
    In deze pose vind ik ze net iets te krap in het kader te zitten ( maar das mijn mening natuurlijk )De scherpte zou alleszins op de ogen moeten zitten ( nu zit deze op de haren onderaan).

    Comment


    • #3
      Re: noémie2

      Probeer eens wat meer naverscherping op de ogen, de f 4 was blijkbaar ontoereikend. De kleuren zitten goed. Mag inderdaad wat ruimer in het kader.
      Photography is an art of observation.

      Comment


      • #4
        Re: noémie2

        beetje platgefotografeerd, diafragma knijpen
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: noémie2

          Yoeri, ik probeer te volgen en wil gericht advies geven. Hoe is je opstelling?

          - De achtergrond straalt over op de achterkant van het meisje, meer afstand tot de achtergrond helpt.

          - De scherpte op de ogen vind ik niet top, kan ook wat bewogen zijn door een te lange sluitertijd.

          - Hij is inderdaad wat platjes door een gelijkmatige frontale belichting.
          Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

          Comment

          Working...
          X