Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Ice Cream" in Arvanitochori

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Ice Cream" in Arvanitochori

    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

  • #2
    Re: "Ice Cream" in Arvanitochori

    Goed belicht in elk geval. Deze omgevingen hebben ook iets, maar die ijskast vind ik alvast niet passen bij dergelijk decor.
    Ik weet niet wat het zou geven (is maar een idee), wanneer je de binnenkant donker maakt.
    Dan heb je twee (drie) zwarte rechthoeken. Die zouden wel veel aandacht kunnen trekken, maar liever dat dan een diepvries.

    PS: Sorry, achteraf pas gezien dat icecream het thema en titel was.
    Last edited by pkwy; 15 oktober 2013, 22:29.

    Comment


    • #3
      Re: "Ice Cream" in Arvanitochori

      Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
      Goed belicht in elk geval. Deze omgevingen hebben ook iets, maar die ijskast vind ik alvast niet passen bij dergelijk decor.
      Ik weet niet wat het zou geven (is maar een idee), wanneer je de binnenkant donker maakt.
      Dan heb je twee (drie) zwarte rechthoeken. Die zouden wel veel aandacht kunnen trekken, maar liever dat dan een diepvries.

      PS: Sorry, achteraf pas gezien dat icecream het thema en titel was.
      In Griekenland heb je dikwijls van die heel rare combinaties. Nu ik vond het een interessant geheel.
      Ooit zag ik in Kreta een prachtige typische Griekse gevel van een "cafeneon" met daartussen prominent
      een ijskast van Coca Cola. Ze houden van contrasten.....
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

      Comment


      • #4
        Re: "Ice Cream" in Arvanitochori

        Contrast in ieder geval, of ze er zelf van houden? Weet ik niet, ik denk zelfs dat ze er niet bij stil staan.

        Comment

        Working...
        X