Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto accessoires

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto accessoires

    Voor allerhande fotoaccessoires die je kan kopen op e-bay welke zijn er goeie
    graag enkele voorbeelden
    dank u

  • #2
    Re: foto accessoires

    dat is nu eens een vraag waar ik kop noch staart aan krijg. De cruciale vraag: heb je een toestel en objectieven, zo ja welke? En dan ook nog: wat wil je? Geef eerst eens een hoop info anders krijg je hier de eerstvolgende eeuw geen antwoord, hoor!
    Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

    Comment


    • #3
      Re: foto accessoires

      Ik koop nooit op die manier, ik wil eerst alles een zien, ruiken , voelen enz.....
      D800 en een goed glasservies

      Comment


      • #4
        Re: foto accessoires

        Fotoaccessoires, heb je het dan over reflectieschermen, lichttentjes, draadloze triggers, statieven, externe flitsers.....?
        Er zijn zoveel verschillende spullen te koop die van pas kunnen komen als je een bepaalde foto wil maken.
        Maar dan is het wel handig dat je eerst weet wat je wil bereiken, en wat je daarvoor nodig hebt.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: foto accessoires

          Voor een canon 400d en een panasonic g1 zoek ik adapterringen om manuele lenzen erop te kunnen gebruiken
          onderander voor minolta md pentax nikon canon fd en m42.Ik heb er hier en daar kunnen kopen.
          Verder nog tussenringen een balgapperaat en een ringflits of twee kleine flitsers voor macrofotografie
          stefaan

          Comment

          Working...
          X