Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dure huwelijksfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dure huwelijksfotografie

    Dure huwelijksfotografie

    Tips & trucs: vul zelf maar in
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

  • #2
    Re: Dure huwelijksfotografie

    De foto's zijn wel te redden van de meeste kaarten na een waterdoop, het fototoestel en de lens dat zal wat anders zijn...
    mvg Guido
    Canon 550D Sigma 17-70/2.8-4 DC Macro OS HSM 55-250IS met extension tube set (3st) van Kenko en 50-1.8 Metz 36AF-4C + Canon S3-IS

    Comment


    • #3
      Re: Dure huwelijksfotografie

      Wel een scherpe reactie van de persoon die wou helpen, snel de camera grijpen (te laat, maar toch mooi geprobeerd).
      Hij heeft al 2 camera's rond zijn nek hangen... zou hij nog wat backup materiaal hebben om de verdere momenten vast te leggen?
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

      Comment


      • #4
        Re: Dure huwelijksfotografie

        ocharme die 70-200 2.8...

        ik hoop alleszins ook dat die fotograaf nog extra back-upmateriaal meeheeft
        NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
        https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

        Comment


        • #5
          Re: Dure huwelijksfotografie

          Als voornaamste tip zou ik zeggen: hou niet enkel in de gaten wat je door je zoeker ziet .

          Zoiets is toch wel om een nachtje slecht van te slapen...
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #6
            Re: Dure huwelijksfotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Wel een scherpe reactie van de persoon die wou helpen, snel de camera grijpen (te laat, maar toch mooi geprobeerd).
            Ja, het was me ook opgevallen dat die kerel een goeie reflex had.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #7
              Re: Dure huwelijksfotografie

              Het zal je maar overkomen, zou niet graag in de fotograaf zijn natte schoenen willen staan.
              Te ijverig bezig?

              Comment


              • #8
                Re: Dure huwelijksfotografie

                Machtig filmke. Mocht mij zo iets overkomen, ik zou het nogal mogen uitleggen thuis waarom ik allemaal nieuw materiaal moet kopen.
                Er zouden er zijn die er niet mee kunnen lachen vrees ik. Als het beroeps was, dan zal hij wel verzekerd zijn zeker !?
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Dure huwelijksfotografie

                  Jammer, maar zulke zaken gebeuren nu eenmaal.
                  Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dure huwelijksfotografie

                    Blijf dit kei-erg vinden. Ocharme die kerel zeg. Ik hoop dat hij verzekerd is.
                    Ik begrijp nog altijd niet waarom niemand dit zag aankomen om snel in te kunnen grijpen.
                    In the heat of the moment zeker... Djeezus man... Het zijn nu een eenmaal dingen die gebeuren.

                    Comment


                    • #11
                      Dure huwelijksfotografie

                      Ook goed van de videoman om zijn collega (niet) te waarschuwen!!


                      Sent from my iPad using Tapatalk.
                      Toon Nikonian
                      D700/D7000/glaswerk Nikkor

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dure huwelijksfotografie

                        Oorspronkelijk geplaatst door Toon Nikonian Bekijk bericht
                        Ook goed van de videoman om zijn collega (niet) te waarschuwen!!
                        Ik denk niet dat de cameraman het zelf zag aankomen, op het filmpje is de fontein niet te zien tot de fotograaf er zelf in valt.
                        Maar zo blijven doorfilmen, da zou ik nu persoonlijk ook niet echt doen...
                        NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                        https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dure huwelijksfotografie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
                          Ik denk niet dat de cameraman het zelf zag aankomen, op het filmpje is de fontein niet te zien tot de fotograaf er zelf in valt.
                          Maar zo blijven doorfilmen, da zou ik nu persoonlijk ook niet echt doen...
                          Ik zou dat wel doen,
                          dat net dat moment er opstaat, kan ervoor zorgen dat bruid en gom er achteraf nog mee kunnen lachen...
                          Is zo'n Candid camera momentje...
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dure huwelijksfotografie

                            En daarom heb ik mijn materiaal verzekerd én heb ik in de auto tegenwoordig altijd nog mijn M4/3 set liggen als extra back-up
                            www.indetailfotografie.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dure huwelijksfotografie

                              Plus dat die mens zich misschien we fameus bezeerd heeft.
                              Cool om zowel de camera te proberen te redden , als om stoïcijns door te gaan met filmen.
                              Niemand wil dit tegenkomen, en met dit filmpje zit het iets meer in het achterhoofd.
                              Imac en Canon... de max

                              Comment

                              Working...
                              X