Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DSLR wrist strap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DSLR wrist strap

    Hallo allemaal,

    Jullie schijnen hier wat af te weten van camera´s dus voilá, hier ben ik dan met mijn vraag.
    Na een tijdje het internet afgezocht te hebben kwam ik eindelijk tegen wat ik wilde namelijk dit:



    Helaas pindakaas, het is Amerikaans spul en wordt hier niet verkocht.
    Nu mijn vraag; kent iemand hier misschien een alternatief, een wrist strap in ongeveer deze vorm (zonder dat het met zo´n dikke pad om je hand heen zit)?

    Straps die bedoeld zijn voor kleine compactcamera´s zijn natuurlijk ook een optie, maar ik vraag me af of dat zo veilig is, mijn camera weegt waarschijnlijk 6 keer zo veel en dat draadje is toch wel erg dun...

    Groeeeetjes,
    De kerstman

  • #2
    Re: DSLR wrist strap

    Zoveel alternatieven zoals jij wil zijn er niet echt, maar kijk hier eens: KLIK of hier: KLIK of hier: KLIK


    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

    Comment


    • #3
      Beste,

      Ik zelf heb ook zo eentje, nl die uit de 2de link.
      Van het merk op tech en ben er best blij mee, je kan hem er ook af klikken moest je hem even niet gebruiken en het koordje wel aan de camera laten, je klikt dus enkel de lus er af.

      Mvg Bart
      Sony A7iii 28-70mm, 85mm 1.8, 135mm 2.0 - Sony rx100
      500px site: https://500px.com/crazy_b

      Comment


      • #4
        Re: DSLR wrist strap

        Het lijkt mij toch dat je zoiets wel via Ebay kunt kopen?
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: DSLR wrist strap

          Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Het lijkt mij toch dat je zoiets wel via Ebay kunt kopen?
          Precies wat ik ook dacht, een zoektocht op Ebay. Lijkt me dat je voor vrij weinig geld wel iets gevonden krijgt.

          Zoals deze dus http://www.ebay.com/itm/OP-TECH-USA-...item20d19204c9
          Last edited by Reinier79; 15 oktober 2013, 10:21.

          Comment


          • #6
            Re: DSLR wrist strap

            Oorspronkelijk geplaatst door Reinier79 Bekijk bericht
            Precies wat ik ook dacht, een zoektocht op Ebay. Lijkt me dat je voor vrij weinig geld wel iets gevonden krijgt.

            Zoals deze dus http://www.ebay.com/itm/OP-TECH-USA-...item20d19204c9
            + bijna 20 dollar shipping and handling (locatie artikel=US), eventuele invoertaks ? het verschil is dan al veel kleiner aan het worden hoor...

            mvg,
            2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

            Comment


            • #7
              Re: DSLR wrist strap

              Hier ook best tevreden over de optech wrist strap. Is niet ideaal maar het beste wat ik kon vinden.
              Het neemt wat tijd om uw hand in de lus te steken maar dan heb je toch meer zekerheid.
              De wrist strap is wel best groot maar is dan ook speciaal gemaakt voor een DSLR of zware camera.
              Canon

              Comment


              • #8
                Re: DSLR wrist strap

                Dank jullie wel! Ik denk dat ik nog even verder ga kijken, misschien zijn zulke bandjes er wel maar zijn ze eigenlijk niet voor camera's bedoeld, en anders aan de op/tech!
                Had ook nog even de importeur van Joby gevraagd of ze er aan konden komen, helaas gaan ze hem niet in Europa op de markt brengen.
                Ego's die Amerikanen zeg

                Comment


                • #9
                  Re: DSLR wrist strap

                  Zelf heb ik aantal Lance straps. Voor de pols strap gebruik ik de volgende


                  Niet de goedkoopste, maar heeft wel behoorlijke draagkracht. Er zijn ook andere uitvoeringen van de Lance straps.
                  Ze zijn niet de goedkoopste......

                  Comment


                  • #10
                    Re: DSLR wrist strap

                    Je kan beter zoeken op ebay.com i.p.v. ebay.be en vervolgens 'free shipping' aanvinken.
                    -> Link
                    -> KLIK
                    D7000/D600 + Nikkor, Tamron, Tokina, Sigma, Kenko, Metz

                    Comment


                    • #11
                      Re: DSLR wrist strap

                      Uhu, heb daar al heel wat pagina´s doorgeklikt. De meeste die je vind zijn toch wel koordjes voor je telefoon of compact camera, daar hang ik mijn zwaardere 60D niet aan!

                      Comment


                      • #12
                        Re: DSLR wrist strap

                        Deze zien er alvast steviger uit :
                        -> Link, Link
                        D7000/D600 + Nikkor, Tamron, Tokina, Sigma, Kenko, Metz

                        Comment


                        • #13
                          Re: DSLR wrist strap

                          Optech ook bij Konijn: http://www.fotokonijnenberg.be/produ...rap-black.html


                          Sent from my iPad using Tapatalk.
                          Toon Nikonian
                          D700/D7000/glaswerk Nikkor

                          Comment


                          • #14
                            Re: DSLR wrist strap

                            Oorspronkelijk geplaatst door cojon Bekijk bericht
                            Deze zien er alvast steviger uit :
                            -> Link, Link
                            Oeh die eerste ziet er goed uit. Ben nu wat aan het rondvragen op het web over de orginele. Wie weet ligt hij ergens stof te verzamelen
                            Anders aan die of de Op/tech!
                            Thanks!

                            Comment


                            • #15
                              Re: DSLR wrist strap

                              De op/tech vond ik zelf niet prettig. Die snee nog al in de pols. De Lance straps is een dik gevlochten en voelt erg zacht aan en is niet stug. Voor mij persoonlijk prettiger.

                              Comment

                              Working...
                              X