Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oeps .....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oeps .....

    ..... volgende keer moet ik mijn beentjes dicht houden denk ik.



    upgrade: Paaltjes uitgegraven en rechtgezet

    Last edited by diethe; 27 oktober 2013, 20:54. Reden: upgrade
    Groet Theo
    http://500px.com/diethe

  • #2
    Re: Oeps .....

    Even rechtzetten op die paaltjes in de achtergrond en 't is een goeie.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Oeps .....

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Even rechtzetten op die paaltjes in de achtergrond en 't is een goeie.
      Dit noemen wij mierenneuken. Paaltjes rechtzetten, komaan.

      Comment


      • #4
        Re: Oeps .....

        Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
        Dit noemen wij mierenneuken. Paaltjes rechtzetten, komaan.
        Liever een mierenneuker dan meningloos.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Oeps .....

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Liever een mierenneuker dan meningloos.
          Sorry man, maar, dit is mijn mening, die paaltjes storen mij totaal niet. Ik vindt de foto op zich zeer goed. Ooit al eens aan sportfotografie gedaan ?.

          Pixelboy

          Comment


          • #6
            Re: Oeps .....

            Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
            ... Ooit al eens aan sportfotografie gedaan ?. ...
            Zolang je naar je eigen navel blijft staren, zul je het antwoord op die vraag niet kennen.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Oeps .....

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Zolang je naar je eigen navel blijft staren, zul je het antwoord op die vraag niet kennen.
              Man, man.

              Comment


              • #8
                Re: Oeps .....

                goed shot.
                gelukkig voor die kleine is zijn gezicht niet te zien.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Oeps .....

                  Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                  Dit noemen wij mierenneuken. Paaltjes rechtzetten, komaan.
                  Als beginnend hobby-fotograaf vind ik elke raad toch goed meegenomen, hoor. Deze foto is misschien heel goed en met goede raad wordt hij misschien perfect
                  De toon waarop commentaar gegeven wordt is natuurlijk belangrijk, maar opbouwende kritiek en oplossingen en/of alternatieven apprecieer ik persoonlijk
                  heel sterk.
                  Nikon D3200
                  Nikkor AF-S 16-85mm F3.5-5.6 G IF-ED DX VR / AF-S 50/1.8G
                  SB-700

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oeps .....

                    Mooie foto. Hoe je zal recht zetten op het rechtse paaltje blijft me toch nog een raadsel? :-(
                    Nikon D850 / D700 / D70 /nikor 50 1.4 AFS/ nikor 24-70 2.8/ nikon 80-200 2.8 /Nikor 70-200 2.8 VR II / nikkor 18-70 3.5-4.5/ SB 900

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oeps .....

                      Oorspronkelijk geplaatst door FilipZana Bekijk bericht
                      Als beginnend hobby-fotograaf vind ik elke raad toch goed meegenomen, hoor. Deze foto is misschien heel goed en met goede raad wordt hij misschien perfect
                      De toon waarop commentaar gegeven wordt is natuurlijk belangrijk, maar opbouwende kritiek en oplossingen en/of alternatieven apprecieer ik persoonlijk
                      heel sterk.
                      Bekijk eens de pro foto's op gebied van sport. Denk je werkelijk dat die mannen wakker liggen van een scheef paaltje. Maar zoals je zelf zegt, ieders mening moet gerespecteerd worden. Maar toch zijn er die het altijd beter weten.

                      pixelboy

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oeps .....

                        Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                        Dit noemen wij mierenneuken. Paaltjes rechtzetten, komaan.
                        In eerste instantie , bij het bekijken van de foto had ik hetzelfde idee....................... die paaltjes staan in de achtergrond en vallen bijna niet op.
                        Maar de discussie hier maakte wel dat ik curieus was als ie inderdaad rechtgezet werd op de paaltjes, waarna ik 'm opende in PS.

                        En om eerlijk te zijn................ de foto werd er voor mij wel beter van, iets wat me toch verbaasde.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oeps .....

                          Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                          In eerste instantie , bij het bekijken van de foto had ik hetzelfde idee....................... die paaltjes staan in de achtergrond en vallen bijna niet op.
                          Maar de discussie hier maakte wel dat ik curieus was als ie inderdaad rechtgezet werd op de paaltjes, waarna ik 'm opende in PS.

                          En om eerlijk te zijn................ de foto werd er voor mij wel beter van, iets wat me toch verbaasde.
                          Ja, dat kan zo zijn maar, dan snij je weer een deel van de foto weg. En zoals hij er nu staat, is hij voor mij zeer goed.

                          Pixelboy

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oeps .....

                            Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
                            Bekijk eens de pro foto's op gebied van sport. Denk je werkelijk dat die mannen wakker liggen van een scheef paaltje. Maar zoals je zelf zegt, ieders mening moet gerespecteerd worden. Maar toch zijn er die het altijd beter weten.

                            pixelboy
                            Hier een antwoord van iemand die zijn geld ermee verdient:

                            Ja, rechtzetten hoort erbij
                            Het is ALTIJD zaak dat je een foto netjes aflevert. Wanneer deze scheef staat, dan hoort deze rechtgezet te worden. Als er cruciale delen afvallen, dan kun je overwegen om hem scheef te laten, maar mooi is anders.

                            Er is geen enkele reden om een voetbalfoto, hockeyfoto, tennisfoto of een andere sportfoto die op een vlak en horizontaal veld genomen is, scheef te laten.
                            Dat is meer slordigheid dan dat het functioneel is, want dat is het namelijk niet...

                            On topic: Leuke plaat! Update maakt 'm inderdaad sterker!
                            Een hoop ouwe zooi
                            www.rbfoto.nl

                            Comment

                            Working...
                            X