Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kusjes van...(+update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kusjes van...(+update)




    ...Malika...

    Teneinde niet al te "verslaafd" te geraken aan het forum hier en mede het mindere weer eindelijk eens tijd gevonden om sommige jongedames ooit geplaat te gaan bewerken.
    Ben de laatste dagen druk in de weer geweest om bepaalde technieken ivm de software in bezit wat te gaan uitdiepen en beetje bijleren.
    Een beginner is geen kunstenaar, zal dan ook met vallen en opstaan worden...



    ***Update witbalans kouder gezet en vooral het dodgen (van dodge en burn) verminderd***
    Met dank aan Eddy...



    *** z/w voor de liefhebbers***

    1/40s - F8 - iso100 - 40mm

    De kadrage is intentioneel krap en het zwart is intentioneel zwart zwart...
    Maar als je het niet graat ziet mag je het zeker zeggen.

    Bedankt om te kijken
    Marc
    Last edited by Brombeer; 13 oktober 2013, 18:33. Reden: Update
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

  • #2
    Re: Kusjes van...

    sterk, heel sterk!!!
    in zw/w ook!!
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: Kusjes van...

      Mooie pose en blik.
      Hier en daar blinkt ze nog wat teveel, vooral in haar aangezicht.
      Er zit wel teveel rood in.
      Marc, ik kan het wel niet beter maar deze dingen vallen me op.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Kusjes van...

        Mooie foto en knap model persoonlijk vind ik de z /w beter

        Comment


        • #5
          Re: Kusjes van...

          Mijn voorkeur gaat naar de zw/w. Een mooie pose
          grt. Ria

          Comment


          • #6
            Re: Kusjes van...

            Je up is veel beter nu van kleur
            grt. Ria

            Comment


            • #7
              Re: Kusjes van...

              Spijtig dat haar hangertje niet mooi "recht" hangt. De rechteroorbel doet het ook niet zo goed denk ik.
              Maar... ik zou het zeker niet beter gekund hebben. Mooi model!
              Running is a way of living..

              Comment


              • #8
                Re: Kusjes van...

                Betere update
                mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

                Comment


                • #9
                  Re: Kusjes van...

                  ik ga voor de zw,knap
                  vind ze eigenlijk alle 3 mooi
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kusjes van...

                    De tweede kleur maar vooral het zw is mijn voorkeur

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kusjes van...

                      Eerste vind ik te oranje, tweede te flets. Ms is zwart-wit idd een optie. Maar natuurlijk heel knap gedaan, ik zou t niet kunnen.
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kusjes van...

                        ik ben momenteel in de modellenleerfase (in de rest eigenlijk ook)
                        vind ik wel tof, uitgezonderd het flitsgebruik, doe ik echt niet graag....

                        mijn voorkeur gaat ook uit naar de zw
                        en voor je kleur....
                        euh...
                        iets tussen
                        de 2
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kusjes van...

                          marc ik weet niet hoe je de foto minder rood hebt gemaakt maar dit lijkt mij niet zo geslaagd te zijn.
                          Ik weet wel dat je problemen hebt met kleurzicht maar er zijn een aantal delen in de foto die kunnen dienen als referentie voor je witbalans. (kleurpipetjes plaatsen)
                          een pessimist is een optimist met ervaring.
                          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                          Pentax k-3II en nog meer glas

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kusjes van...(+update)

                            by the way...
                            ik ben een fan van de zwart/wit verise
                            een pessimist is een optimist met ervaring.
                            Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                            Pentax k-3II en nog meer glas

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kusjes van...

                              Vriendelijke dank aan de mensen die gereageerd hebben, zeker ook merci aan de mensen die teruggekomen zijn.
                              Kleuren correct krijgen zal niet meer voor dit leven zijn. Kan ze enkel proberen zo goed mogelijk te zetten en heb steeds de neiging om beetje van het ene uiterste in het andere te vallen omdat
                              "tussen de twee" moeilijk waarneembaar is.
                              Deze foto is gemaakt met twee strobes (één plu en één softbox) het rood oranje in de eerste is afkomstig van een goudkleurig reflectiescherm. Maar aangezien het niet de betrachting is/was om een bakje wortelen neer te zetten ben ik zeker iedereen dankbaar die op de kleuren gereageerd heeft.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Runnerken Bekijk bericht
                              Spijtig dat haar hangertje niet mooi "recht" hangt. De rechteroorbel doet het ook niet zo goed denk ik.
                              Maar... ik zou het zeker niet beter gekund hebben. Mooi model!
                              Uiteraard heb je volkomen gelijk Runnerken maar in deze is dat het laatste van m'n zorgen.
                              Ben namelijk aan het proberen leren om "dodge & burn" toe te passen. En ben al heel blij dat niemand spreekt over "vlekkerig..."

                              Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                              ik ben momenteel in de modellenleerfase (in de rest eigenlijk ook)
                              vind ik wel tof, uitgezonderd het flitsgebruik, doe ik echt niet graag....

                              mijn voorkeur gaat ook uit naar de zw
                              en voor je kleur....
                              euh...
                              iets tussen
                              de 2
                              Ja Michel, flitsen of beter gezegd proberen goed flitsen is nog niet zo vanzelfsprekend. Je hebt cracks die het op gevoel kunnen, je hebt cracks die het kunnen berekenen...
                              Maar ben noch ne crack noch een wiskundig wonder...dus...roeien met de riemen die we hebben.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                              marc ik weet niet hoe je de foto minder rood hebt gemaakt maar dit lijkt mij niet zo geslaagd te zijn.
                              Ik weet wel dat je problemen hebt met kleurzicht maar er zijn een aantal delen in de foto die kunnen dienen als referentie voor je witbalans. (kleurpipetjes plaatsen)
                              Bedankt voor de tip ivm het pipet Martijn...heb hier gewoon op gevoel de temperatuur kouder proberen zetten en zal wat door geschoten zijn.

                              Maar...er volgen er nog zal proberen er meer aandacht aan te schenken.

                              Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                              Comment

                              Working...
                              X