Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studio fotogr. aansturen flitsers met Sony A77 , zwarte zoeker& live view.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • studio fotogr. aansturen flitsers met Sony A77 , zwarte zoeker& live view.

    Bij het werken in de studio met de Sony A77 en het verbinden van de syncro kabel voor het aansturen van 2 400Watt flitslichten werd de optische zoeker en de live view van mijn toestel zwart . Ik kon de flitsers aansturen maar niet scherp stellen .
    Is er een bepaalde instelling welke moet aangepast worden in het menu , een mede studente ook werkende met Sony had het zelfde fenomeen .
    Wat is een mogelijke oplossing voor dit probleem .
    Wij werken op M stand (manueel) .

    alvast bedankt voor de reakties

  • #2
    Re: studio fotogr. aansturen flitsers met Sony A77 , zwarte zoeker& live view.

    Blz 147 van uw handleiding:

    Maar wijzig, als u uw beeldcompositie niet kunt controleren in omstandigheden met
    weinig licht, de instelling [LiveView-weergave] zo dat het beeld altijd wordt
    weergegeven met de geschikte helderheid (bladzijde 93)
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: studio fotogr. aansturen flitsers met Sony A77 , zwarte zoeker& live view.

      bedankt voor de reactie, ik ga het proberen in school
      nog een vraagje , hebt u ervaring met phottix Odin voor Sony
      We zouden die graag aanschaffen maar willen zeker zijn van de goede werking

      Comment


      • #4
        Re: studio fotogr. aansturen flitsers met Sony A77 , zwarte zoeker& live view.

        nope, geen ervaring met Odin's of met Sony. (heb gewoon even de handleiding opgezocht).
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X