Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

    zou me een 2e (reserve) batterij willen aanschaffen. Nu hoor ik geregeld dat men zich een wit product aanschaft. Niet zo gemakkelijk een keuze te maken in het over aanbod tegenwoordig. Kan er iemand me wegwijs maken welke je dan best kiest en waar jullie ze hebben aangekocht.
    Origineel is een Canon LP-E6
    Last edited by IngridVD; 13 oktober 2013, 16:31. Reden: tekst toegevoegd
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

    Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
    zou me een 2e (reserve) batterij willen aanschaffen. Nu hoor ik geregeld dat men zich een wit product aanschaft. Niet zo gemakkelijk een keuze te maken in het over aanbod tegenwoordig. Kan er iemand me wegwijs maken welke je dan best kiest.
    Tweede batterij zou je kunnen kopen van Canon, maar zelf heb ik er enkele van Phottix en tot op heden altijd erg tevreden geweest. Heb er een drietal in mijn bezit naast aantal Canon batterijen. Nooit problemen mee gehad.

    Comment


    • #3
      Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

      Oorspronkelijk geplaatst door Koban Bekijk bericht
      Tweede batterij zou je kunnen kopen van Canon, maar zelf heb ik er enkele van Phottix en tot op heden altijd erg tevreden geweest. Heb er een drietal in mijn bezit naast aantal Canon batterijen. Nooit problemen mee gehad.
      Koban, bedankt vr je respons, via het net aangekocht ?
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

        Over welk type batterij heb je het, soms is er een risico, bij zeer recente type's
        van toestellen, maar na een bepaalde periode doen de witte producten het
        net zo goed. Ik bestel normaal in China, bij dealextreme.com

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

          Photoshop Aalten heeft er. Zeer goede service. Zeer tevreden over.

          Comment


          • #6
            Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Over welk type batterij heb je het, soms is er een risico, bij zeer recente type's
            van toestellen, maar na een bepaalde periode doen de witte producten het
            net zo goed. Ik bestel normaal in China, bij dealextreme.com

            MVG, Jeff C.
            Jeff,
            deze "Canon LP-E6 Origineel" vr canon eos 7D
            groetjes Ingrid

            Comment


            • #7
              Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

              Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
              Koban, bedankt vr je respons, via het net aangekocht ?
              Ja koop deze altijd hier


              één keer meegemaakt dat die na een jaar niet defect was. Kregen gratis een nieuwe opgestuurd. Zelf nooit problemen gehad


              Meestal bestel ik bij DX.com, maar de batterijen voor de 5D III zelf niet al te beste ervaringen bij DX.com. Batterijen van de 5D III zijn zelfde als die van de 7D ;-)

              Comment


              • #8
                Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

                Ik heb online n batterijgreep voor mijn 6d besteld (van Canon zelf) en de extra batterij die erbij zat was n Phottix en geen Canon ! Ik heb wel de indruk dat ze rapper leeg is dan de Canon. En eigenlijk was dat n kat in n zak, je zou toch verwachten n Canon-batterij erbij te krijgen.
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • #9
                  Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

                  Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                  Ik heb online n batterijgreep voor mijn 6d besteld (van Canon zelf) en de extra batterij die erbij zat was n Phottix en geen Canon ! Ik heb wel de indruk dat ze rapper leeg is dan de Canon. En eigenlijk was dat n kat in n zak, je zou toch verwachten n Canon-batterij erbij te krijgen.
                  Een van de gevaren van online bestellingen, ze wisselen de batterij voor een namaak product, en verkopen de originele
                  voor de prijs van een originele, niet moeilijk om dan de goedkoopste te zijn.
                  Moest een gewone winkel zich daar aan riskeren, gevaarlijk voor hun dealerschap vrees ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

                    ik heb dezelfde voor mijn 5d.
                    ik heb er van jupio die ik kocht bij coolblue (online dus) en bij studio 73. daarnaast ook nog ééntje van lenmar gekocht bij konijn. kosten ongeveer de helft maar presteren even goed.
                    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                    Comment


                    • #11
                      Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

                      allen bedankt vr de feedback
                      'k zal het allemaal eens bekijken
                      groetjes Ingrid

                      Comment


                      • #12
                        Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

                        Ik bestel mijn Phottix batterijen bij fototools.be

                        Grt,

                        Jean-Pierre

                        Comment


                        • #13
                          Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

                          Deze http://dx.com/p/replacement-lp-e6-co...-eos-60d-59627 en ook deze http://www.manafont.com/product_info...ry-pack-p-2919 werken perfect in mijn 5D MKIII, dat zou ook zo moeten zijn in een 7D (en waarschijnlijk alle andere camera's die dezelfde accu gebruiken).
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

                            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Deze http://dx.com/p/replacement-lp-e6-co...-eos-60d-59627 en ook deze http://www.manafont.com/product_info...ry-pack-p-2919 werken perfect in mijn 5D MKIII, dat zou ook zo moeten zijn in een 7D (en waarschijnlijk alle andere camera's die dezelfde accu gebruiken).
                            JPR en Bart jullie ook bedankt vr de respons
                            groetjes Ingrid

                            Comment


                            • #15
                              Re: Extra's batterij (reserve) voor Canon EOS 7D

                              Heb begin september met Barts advies ook een batterij voor 5DIII bij Manafont besteld - professionele afhandeling, met verzendingsbericht op 5 september. Alleen ben ik nog altijd aan het wachten op aankomst van mijn batterij (gewone verzending - niet met tracking). Ze blijken dus goed te werken, zijn alleszins goedkoop, maar nu hoop ik dat ze ook aankomen ;-)

                              Daarnet een mail gestuurd met vraag voor een nieuwe zending, hopelijk wordt dit rechtgezet... Indien zo, dan meld ik dat hier zeker ook.
                              Fotograaf uit winterslaap ;-)
                              7DII, Canon EF 400/5.6, Zeiss ZE 35/f2, Canon EF 85/f1.8 en Canon EF 135/f2

                              Comment

                              Working...
                              X