Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falcon Eyes studio flitserset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Falcon Eyes studio flitserset

    Hallo allemaal,

    Ik wil graag mijn kleine amateurstudio wat meer uitbreiden en zag dit op cameranu.nl
    Ik heb geen ervaring met softboxen en werk meestal met mijn flitsen en paraplu's.. Is dit dan een vervanger of een toevoeging?



    Wat zijn jullie bevindingen?

  • #2
    Re: Falcon Eyes studio flitserset

    Studio en strobist zijn gewoon 2 verschillende zaken. Ik werk zelf met beide, soms ook samen, maar dat laatste is dan niet echt nog strobist te noemen vind ik.
    Ik heb een analoge studiolampset 300W met wel iets grotere softboxen.
    Zoek even hier op forum, 'tig draadjes hierover.
    Belangrijk is WAT je juist wil fotograferen. Afhankelijk daarvan heb je genoeg met 200W of net te weinig.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Falcon Eyes studio flitserset

      Meestal portretten. Baby's, peuters, kleuters, communies, zwangerschappen, koppeltjes, gezinnen, ... Beetje vanalles dus.

      Comment


      • #4
        Re: Falcon Eyes studio flitserset

        Oorspronkelijk geplaatst door Cecekeuh Bekijk bericht
        Hallo allemaal,

        Ik wil graag mijn kleine amateurstudio wat meer uitbreiden en zag dit op cameranu.nl
        Ik heb geen ervaring met softboxen en werk meestal met mijn flitsen en paraplu's.. Is dit dan een vervanger of een toevoeging?
        wat ervaar je vandaag als tekort? Wat zou je graag doen wat je nu niet kan?

        je kan ook softboxen voor je huidige materiaal kopen... click
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Falcon Eyes studio flitserset