Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bretagne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bretagne

    beste

    zijn er hier al naar de streek van le faouet en pontivy geweest?

    ik vraag mij namelijk af of deze de moeite zijn om in de buurt te gaan fotograferen?

    bedankt
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: bretagne

    Oorspronkelijk geplaatst door svanma Bekijk bericht
    beste

    zijn er hier al naar de streek van le faouet en pontivy geweest?

    ik vraag mij namelijk af of deze de moeite zijn om in de buurt te gaan fotograferen?

    bedankt
    Heel Bretagne is de moeite om te gaan fotograferen !
    Wij zijn net terug van onze derde keer drie weken, wel iedere keer een andere regio, en ik zou er zo wéér naar toe trekken.
    Beiden die U vernoemt zijn in de Morbihan gelegen, waarom precies die twee uitgekozen ?????
    Wij verbleven aan de Golf de Morbihan zelf, in Locmariaquer in Hotel L'escale waar de golven tegen de muren van het hotel aan slaan. Héél mooi gelegen.
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: bretagne

      Beste

      zoeken een uitvalbasis en deze 2 die ik opnoem zouden het best liggen om de dorpjes enzo te bezoeken die ik wens te bezoeken

      zoals:

      locronan
      pont aven
      vannes
      josselin
      rochefort en terre

      Zoek hiervoor een uitvalbasis die op max 1u30 min rijden ligt, en deze 2 die ik opnoem zouden goed zijn

      als iemand nog andere ideeen heeft voor een uitvalbasis om deze dorpjes en steden te bezoeken altijd welkom

      mijn interesse in fotograferen is pittoreske dorpen, landschappen en graag ook eens kerken proberen te fotograferen voor hdr.

      bedankt

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Heel Bretagne is de moeite om te gaan fotograferen !
      Wij zijn net terug van onze derde keer drie weken, wel iedere keer een andere regio, en ik zou er zo wéér naar toe trekken.
      Beiden die U vernoemt zijn in de Morbihan gelegen, waarom precies die twee uitgekozen ?????
      Wij verbleven aan de Golf de Morbihan zelf, in Locmariaquer in Hotel L'escale waar de golven tegen de muren van het hotel aan slaan. Héél mooi gelegen.
      Groetjes
      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

      Comment

      Working...
      X