Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergankelijkheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vergankelijkheid



    Moderator Note: 2.9 Laat foto's en video's a.u.b. staan

    Het is de bedoeling dat je werk, ook een tijd na publicatie op dit forum, op je webruimte of bij je foto/videogalerijprovider blijven staan (en dat de link ongewijzigd blijft). Haal ze daar dus niet zomaar weg wanneer het je uitkomt! Anders krijgen we (foto/video)onderwerpen die plots geen beelden meer bevatten, maar wel nog reacties. Oudere onderwerpen bekijken en becommentariëren behoort dan ook niet meer tot de mogelijkheid voor bestaande noch voor nieuwe leden. En dat kan nu net zo leuk en leerzaam zijn.

    Verder hebben anderen tijd noch moeite gespaard om op jouw werk te reageren. Heb daar dus waardering voor en haal ze niet zomaar weg. Bovendien staat het rommelig (men moet steeds door lege topics heen) en het betekent veel werk voor de moderators.

    Indien je twijfelt of jouw werk lang op je huidige webruimte kunnen blijven staan, dan raden we je aan om een (gratis) account bij een foto/videogalerijprovider te nemen.

    Alvast dank voor je medewerking.
    Last edited by Red Falcon; 16 oktober 2013, 15:09.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Vergankelijkheid

    das een mooie Sien.
    en met exif.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Vergankelijkheid

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      das een mooie Sien.
      en met exif.
      grt,bouk.
      Behalve de rechterbovenhoek......
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #4
        Re: Vergankelijkheid

        Zeer mooi en knap gezien!
        Grt erik
        Ps. Maar boven het blad gaat erook iets fout, vraag me af wat dit eigenlijk is?

        Comment


        • #5
          Re: Vergankelijkheid

          Sien het is een mooie!
          Maar probeer je kloonwerk wat beter te verzorgen.
          Ik weet het, het is niet altijd simpel, maar beter wat meer tijd insteken tot het "af" is.
          Dan merkt niemand het en moet je niet alsmaar een update plaatsen.
          Boven het blad zit idd nog een vergetelheid.
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Vergankelijkheid

            Voor mij is dat ook een hele mooi.

            Comment


            • #7
              Re: Vergankelijkheid

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              das een mooie Sien.
              en met exif.
              grt,bouk.
              bedankt
              Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
              Behalve de rechterbovenhoek......
              idd goed opgemerkt ,ik kan geen foutloos parcour meer lopen

              Oorspronkelijk geplaatst door elrik Bekijk bericht
              Zeer mooi en knap gezien!
              Grt erik
              Ps. Maar boven het blad gaat erook iets fout, vraag me af wat dit eigenlijk is?
              bedankt ,was slecht gecloond idd
              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Sien het is een mooie!
              Maar probeer je kloonwerk wat beter te verzorgen.
              Ik weet het, het is niet altijd simpel, maar beter wat meer tijd insteken tot het "af" is.
              Dan merkt niemand het en moet je niet alsmaar een update plaatsen.
              Boven het blad zit idd nog een vergetelheid.
              bedankt , door de fout in de bovenhoek,een beetje paranoia geworden hier, ben ik te vlug geweest, nu gecorrigeerd zonder update, hoop dat ik hierdoor weer niet op(lange) tenen trap!(maar je hebt gelijk hoor!)
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Vergankelijkheid

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                Voor mij is dat ook een hele mooi.
                dankuwel Loeky!
                vriendelijke groeten, Sien

                Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                Comment


                • #9
                  Re: Vergankelijkheid

                  Mooi Sien. Je bent aan het terugkomen De rest staat hierboven al beschreven en ik volg.

                  Gr, Daniel

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vergankelijkheid

                    Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                    bedankt

                    idd goed opgemerkt ,ik kan geen foutloos parcour meer lopen


                    bedankt ,was slecht gecloond idd

                    bedankt , door de fout in de bovenhoek,een beetje paranoia geworden hier, ben ik te vlug geweest, nu gecorrigeerd zonder update, hoop dat ik hierdoor weer niet op(lange) tenen trap!(maar je hebt gelijk hoor!)
                    Wie te hard loopt, kan struikelen
                    Jouw handelwijze maakt wederom reacties onbegrijpelijk en onnavolgbaar.
                    Ik houd nu helemaal en definitief op met jou.

                    Ik blijf niet trekken aan een dood paard.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vergankelijkheid

                      't meerendeel is al geschreven, mijn advies zal zijn: maak de foto in het veld en toon je foto's met minimale bewerking.

                      Eerste gedachten bij het zien van deze foto:
                      Waarom het blad met besjes niet meer geisoleerd, hetgeen er in de achergrond te zien valt ondersteunt niet hetgeen je wilt laten zien (?).

                      haastige spoed is zelden goed, zowel bij het nemen vam de foto alswel in de nabewerking

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vergankelijkheid

                        Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
                        't meerendeel is al geschreven, mijn advies zal zijn: maak de foto in het veld en toon je foto's met minimale bewerking.

                        Eerste gedachten bij het zien van deze foto:
                        Waarom het blad met besjes niet meer geisoleerd, hetgeen er in de achergrond te zien valt ondersteunt niet hetgeen je wilt laten zien (?).

                        haastige spoed is zelden goed, zowel bij het nemen vam de foto alswel in de nabewerking
                        Uw laatste quote heb ik al wel door, ik kom er zelf voor uit!(gaat dit nu weer tot in den treure herhaalt worden?)

                        Wat dan de foto betrefd, het blad is in zijn natuurlijke omgeving genomen er was enkel een klein blad bovenaan dat ik er niet bij wou. Om je reactie extra ondersteuning te geven zou ik graag weten hoe jij te werk zou gaan bij 't nemen vd foto, zodat ik hier wat uit kan leren. Bedankt!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vergankelijkheid

                          Een heel goed advies is reeds een aantal maal geschreven in vorige topics.
                          Stop met dagdagelijks een foto te posten. Ik denk dat je een beetje (veel) verslaafd bent hieraan.
                          Neem beter je tijd voor een foto en post niet zomaar alles. Enkel waarvan je weet dat het goed is in jouw ogen.

                          Updates plaatsen en weer weghalen en weer veranderen etc dat kan in mijn ogen gewoon niet, en is volgens mij ook tegen de regels.
                          Hiermee ga je zowiezo mensen in het harnas jagen waardoor je op den duur geen reacties meer gaat krijgen.

                          Ik bedoel dit niet negatief en heb wel met je te doen. Maar regels zijn regels, voor iedereen.

                          Over de foto: hij is best mooi, maar niet af. Het cloonwerk is nog duidelijk zichtbaar. Dat zie je toch ook?
                          Ga niet overhaast te werk, neem je tijd, al duurt het een paar weken. En post dan pas je foto.
                          Zo voorkom je een heleboel miserie en werk.

                          Ikzelf post maar heel weinig foto's, omdat ik ze zelf nooit goed genoeg vind om hier te plaatsen.
                          Groetjes,
                          Dominic

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vergankelijkheid

                            Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                            bedankt

                            idd goed opgemerkt ,ik kan geen foutloos parcour meer lopen


                            bedankt ,was slecht gecloond idd

                            bedankt , door de fout in de bovenhoek,een beetje paranoia geworden hier, ben ik te vlug geweest, nu gecorrigeerd zonder update, hoop dat ik hierdoor weer niet op(lange) tenen trap!(maar je hebt gelijk hoor!)
                            Door je "drang" om alle dagen te posten, heb je geen tijd genoeg om je foto's, je beelden, je afgewerkte platen te laten doordringen in je eigen geest.
                            Neem je tijd......Laat berusten....Herbekijk....Zie nogmaals na.....Plaats dan of herbegin.
                            Weet U nog, lang geleden, de tip die ik je toen gaf met "het postit-je"?

                            De mensen hier hebben het zeker en vast goed voor met je, nu is het aan jou.
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vergankelijkheid

                              Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                              Een heel goed advies is reeds een aantal maal geschreven in vorige topics.
                              Stop met dagdagelijks een foto te posten. Ik denk dat je een beetje (veel) verslaafd bent hieraan.
                              Neem beter je tijd voor een foto en post niet zomaar alles. Enkel waarvan je weet dat het goed is in jouw ogen.

                              Updates plaatsen en weer weghalen en weer veranderen etc dat kan in mijn ogen gewoon niet, en is volgens mij ook tegen de regels.
                              Hiermee ga je zowiezo mensen in het harnas jagen waardoor je op den duur geen reacties meer gaat krijgen.

                              Ik bedoel dit niet negatief en heb wel met je te doen. Maar regels zijn regels, voor iedereen.

                              Over de foto: hij is best mooi, maar niet af. Het cloonwerk is nog duidelijk zichtbaar. Dat zie je toch ook?
                              Ga niet overhaast te werk, neem je tijd, al duurt het een paar weken. En post dan pas je foto.
                              Zo voorkom je een heleboel miserie en werk.

                              Ikzelf post maar heel weinig foto's, omdat ik ze zelf nooit goed genoeg vind om hier te plaatsen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                              Door je "drang" om alle dagen te posten, heb je geen tijd genoeg om je foto's, je beelden, je afgewerkte platen te laten doordringen in je eigen geest.
                              Neem je tijd......Laat berusten....Herbekijk....Zie nogmaals na.....Plaats dan of herbegin.
                              Weet U nog, lang geleden, de tip die ik je toen gaf met "het postit-je"?

                              De mensen hier hebben het zeker en vast goed voor met je, nu is het aan jou.
                              Ik kan hier alleen maar volgen Sien.
                              Ik heb het onlangs nog geschreven (ook een foto die al verdwenen is), neem rustig uw tijd, het onderwerp gaat niet weglopen hé.
                              De drang om hier te posten en ook in andere forumonderdelen is veel te groot. Neem uw foto, laat het wat rusten, bekijk hem later en bewerk hem.
                              Laat het nog wat rusten, bekijk hem nogmaals en verbeter nog indien nodig.
                              Is het nog niet goed herbegin hiermee wat ik net geschreven heb....
                              Er moet hier niet iedere dag een foto staan hé van u, het mag wel, je doet ermee wat je wil....
                              Maar ik denk dat de reacties weg gaan blijven hoor als je zo verder doet.
                              Toch wens ik u veel succes, ik heb dit geschreven voor de laatste maal.
                              Groetjes
                              Jean-Luc.

                              Comment

                              Working...
                              X