Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkoper in het buitenland?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkoper in het buitenland?

    Gaat iemand van jullie speciaal naar het buitenland om een camera aan te kopen?

    In Nederland slechts 19% btw dacht ik
    In Duitsland slechts 17% btw als ik het goed heb.

    Lorie

  • #2
    Ik denk dat er hier heel veel naar het buitenland gaan voor een camera,voornamelijk naar Topfoto in Duitsland.
    Vriendelijke mijnheer,goede service en belangrijk goede prijs.
    Die gasten van Nederland brengen uw spullen zelfs aan huis (Corné van Ieperen,goede prijs voor lensen,prima service,kortom niks dan goed)
    Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
    http://www.cyclingphoto.be

    Comment


    • #3
      Ik koop al m'n hardware en fotomateriaal in Duitsland.
      Met wat ik in al die jaren uitgespaart heb.... denk ik een nieuwe Jag te kopen...

      Comment


      • #4
        Ik ken al top-foto voor fotomateriaal. Kan iemand mij een of meerdere goeie adressen geven voor hardware : liefst aparte pc onderdelen, mp3 spelers ...
        Bedankt.
        Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

        Comment


        • #5
          Voor computermateriaal:



          Goedkoop en niet ver (Köln)


          PS: btw in duitsland is 16%
          [Nikon D5100 & Nikon D70]
          [Yves en Liesbeths blog Resort]

          Comment


          • #6
            Originally posted by mic
            Ik koop al m'n hardware en fotomateriaal in Duitsland.
            Met wat ik in al die jaren uitgespaart heb.... denk ik een nieuwe Jag te kopen...
            Je hebt het wel erg zitten de laatste tijd voor "Jaguar" he Mic, rijd die op Fanta soms?

            Comment


            • #7
              Originally posted by mic
              Ik koop al m'n hardware en fotomateriaal in Duitsland.
              Met wat ik in al die jaren uitgespaart heb.... denk ik een nieuwe Jag te kopen...
              Als ge u dan gewoon een goedkopere hobby - stekkedozekes verzamelen ofzo - had genome - dan hadde al 7 jags voor de deur hebbe kunne staan

              En idd - voor duurder fotomateriaal (700eur+) zou ik naar duitsland gaan... Dan begint het verschil echt al wel is de moeite te worden. Zelfs ex btw is het er een pak goedkoper - dusjah...
              Sleep is a poor substitute for coffee

              Comment

              Working...
              X