Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine Vos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleine Vos

    Nog eentje van in augustus.
    Eerste foto

    update:




    Hopelijk valt'm in de smaak!

    Grtzz Davy
    Last edited by Davy.C; 11 oktober 2013, 15:15. Reden: update compo+kleur
    Canon EOS 600D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II, Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, Canon Speedlite 430EX II

  • #2
    Re: Kleine Vos

    Ik denk dat er iets misgaat met de kleuren. Ik zie groene vlekken op de vleugels?
    https://www.naturephotoportal.com/

    Comment


    • #3
      Re: Kleine Vos

      Het idee van de zwart gemaakte achtergrond met daarop een gekleurde vlinder is op zich niet verkeerd. De uitvoering kan wel beter op gebied van compositie en kleur. Ook het felle licht op de vleugels stoort.

      groeten, Gert

      Comment


      • #4
        Re: Kleine Vos

        Oorspronkelijk geplaatst door Gert Pelgrims Bekijk bericht
        Het idee van de zwart gemaakte achtergrond met daarop een gekleurde vlinder is op zich niet verkeerd. De uitvoering kan wel beter op gebied van compositie en kleur. Ook het felle licht op de vleugels stoort.

        groeten, Gert
        Ik volg hier .

        Grtz .

        Dirk .
        Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

        Comment


        • #5
          Re: Kleine Vos

          Ik heb een update geplaatst.

          Het groene had ik zelf niet gezien, te wijten aan mijn gedeeltelijke kleurenblindheid!.. (dus merci om het te melden )
          En de achtergrond heb ik een beetje aangepast, het drukke eruit gehaald.
          Ook heb ik de hardheid van het witte licht er proberen uit te halen. Gisterenavond viel mij dat niet op, maar nu wel!

          Hopelijk is hij beter! En zo niet, zal ik het wel lezen in de commentaren.

          Grtzz
          Canon EOS 600D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II, Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS, Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, Canon Speedlite 430EX II

          Comment

          Working...
          X