Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apart gevoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apart gevoel

    Heeft een apart soort intimiteit deze foto. 't Is daardoor één van mijn favorieten...



    Ik hoop dat jullie ook dat gevoel krijgen bij deze foto.

    (Nota voor alle kijkers: Nog even vermelden misschien om misverstanden te vermijden: De borsten zijn NIET (te) JONG, ze zijn enkel klein. Het model was 24j of 25j)
    Last edited by FotoMorgana; 9 oktober 2013, 11:56.

  • #2
    Re: Apart gevoel

    Zeer sterke foto.
    Enorme uitstraling dit model.
    En die ogen... arghh.

    IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

    Comment


    • #3
      Re: Apart gevoel

      Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
      Zeer sterke foto.
      Enorme uitstraling dit model.
      En die ogen... arghh.

      IZ.
      Ik ben heel blij dat hij je ook iets doet.
      Het is fantastisch model, ik hoop dat ik ze gauw nog eens over de vloer krijg voor een shoot.

      Comment


      • #4
        Re: Apart gevoel

        Oorspronkelijk geplaatst door FotoMorgana Bekijk bericht
        Heeft een apart soort intimiteit deze foto.

        Ik hoop dat jullie ook dat gevoel krijgen bij deze foto.
        ja zeker, het ijs is gebroken hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Apart gevoel

          Mooie , eerlijke foto . Cool .

          Comment


          • #6
            Re: Apart gevoel

            Mooie blik. Was met een kleedje aan minstens even mooi geweest denk ik. Borsten leiden wat teveel af (misschien ook omdat ze zo centraal staan in de foto).

            Comment


            • #7
              Re: Apart gevoel

              Het is een mooi model, geeft een mooie foto, maar naar mijn gevoel gaat het beeld nog krachtiger
              worden door het een beetje bij te snijden, de aangesneden armen en het buikgedeelte geven niet echt
              meer kracht aan het beeld.

              https://dl.dropboxusercontent.com/u/83875870/Crop5.jpg


              MVG, Jeff C.
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Apart gevoel

                Ik weet niet of mijn opmerking kan maar ik vindt dat de kleine ( jonge ) borsten van het model bijdragen tot de breekbaarheid van het beeld. Prachtig werk !

                Comment


                • #9
                  Re: Apart gevoel

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                  Mooie blik. Was met een kleedje aan minstens even mooi geweest denk ik. Borsten leiden wat teveel af (misschien ook omdat ze zo centraal staan in de foto).
                  De borsten vragen hun deel van de aandacht, maar ondanks wat de titel van mijn post laat vermoeden heeft de foto (en die reeks in haar geheel) toch de bedoeling gehad om ook een erotisch aspect te hebben. Hoe het gevoel anders zou geweest zijn met een gekleed model is stof tot nadenken en duidt op een verschil..

                  Erotiek is een groot deels van ieders wereld, het is een aspect dat in veel van mijn foto's in mindere of meerdere mate aan bod komt.
                  Kort gezegd zijn dus de borsten best wel belangrijk voor mij in dit beeld.

                  groetjes Dirk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Apart gevoel

                    Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                    Ik weet niet of mijn opmerking kan maar ik vindt dat de kleine ( jonge ) borsten van het model bijdragen tot de breekbaarheid van het beeld. Prachtig werk !
                    Dank je voor het compliment Walter.

                    (Nota voor alle kijkers: Nog even vermelden misschien om misverstanden te vermijden: De borsten zijn NIET (te) JONG, ze zijn enkel klein. Het model was 24j of 25j)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Apart gevoel

                      De kleine platte boezem van het model geeft het geheel zelfs een beetje een androgyn tintje, wat ik wel interessant vind.

                      IZ.
                      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                      Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                      Comment


                      • #12
                        Re: Apart gevoel

                        Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
                        ....... het model geeft het geheel zelfs een beetje een androgyn tintje, wat ik wel interessant vind.
                        ze heeft inderdaad wel wat van Andrej.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Apart gevoel

                          Heel mooi met name die gezichtsuitdrukking, maar ik ga toch voor de crop van Digipics
                          Last edited by Henk47; 9 oktober 2013, 15:46. Reden: opgezocht wie de crop had gemaakt
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Apart gevoel

                            Mij smaakt deze niet ik had hem al gezien op je 500px.

                            Ik vind de lichaamshouding en borsten te plat en niet flatterend!

                            En het model is idd 18 +
                            "http://Kevin-V.com
                            [SIZ

                            Comment


                            • #15
                              Re: Apart gevoel

                              Oorspronkelijk geplaatst door kevinva Bekijk bericht
                              Mij smaakt deze niet
                              Same idea. De borsten bieden ook voor mij geen meerwaarde. Mijn blik gaat iedere keer weer naar de ogen.(die melancholishe blik in haar ogen...........

                              Comment

                              Working...
                              X