Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 en macro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D70 en macro

    Ben nieuw hier. Misschien is er al ergens een topic van maar ik vind niets.
    Ik heb een nikon F65 en bijpassende macrotussenzetstukken. Kunnen deze ook gebruikt worden op een D70? Ik overweeg om dit toestel aan te schaffen, maar het zou jammer zijn om al het materiaal opnieuw te moeten kopen.
    Groeten en bedankt!!

    Ine

  • #2
    Originally posted by Ine
    Ben nieuw hier. Misschien is er al ergens een topic van maar ik vind niets.
    Ik heb een nikon F65 en bijpassende macrotussenzetstukken. Kunnen deze ook gebruikt worden op een D70? Ik overweeg om dit toestel aan te schaffen, maar het zou jammer zijn om al het materiaal opnieuw te moeten kopen.
    Groeten en bedankt!!

    Ine

    Wat bedoel je juist met macrotussenstukken? Ik vermoed dat je 'macrofilters' bedoelt die je op een andere lens kan schroeven? Normaal mag dat op de D70 geen enkel probleem zijn, het toestel zou compatibel moeten zijn met Nikon lenzen en de meeste Sigma's en Tamron's (hoewel voor sommige Sigma's blijkbaar een gratis her'chipping' moet gebeuren door Sigma, ik heb zelf met twee nieuwe Sigma's hierbij nog geen probleem gehad)

    Comment


    • #3
      Ik vermoed dat je tussenringen bedoelt? Die zijn zonder problemen te hergebruiken, als ze op je F65 alle info doorgeven aan de cam zal dat met de D70 ook het geval zijn...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Ik bedoel inderdaad tussenringen. Deze zijn wel van het merk Kenko voor nikon AF.

        Comment

        Working...
        X