Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D610

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D610

    Hij is er bijna: weathersealed en stofprobleem aangepakt: http://fstoppers.com/nikon-announces-the-nikon-d610

  • #2
    Re: Nikon D610

    nu nog de D600 kosteloos kunnen omruilen en 't is ok.

    we kunnen het nie oplossen, maken we gewoon een nieuwe camera wa kleine upgrades and that's it
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D610

      Hoi,
      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      nu nog de D600 kosteloos kunnen omruilen en 't is ok.

      we kunnen het nie oplossen, maken we gewoon een nieuwe camera wa kleine upgrades and that's it
      En de huidige D600 bezitters voelen zich niet genaaid door Nikon...???
      Kosteloos omruilen zou een geweldige klapper voor Nikon zijn.
      Dat zou zorgen voor lifetime klanten...
      Maar ik vrees dat deze droom nooit werkelijkheid wordt.
      En dat de huidige D600 bezitters de handelswaarde van hun toestel flink zien kelderen.
      Thanks Nikon...
      Nikon, no thanks...

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D610

        En wederom weer een gevalletje van "het geld is binnen van de klant...niet meer zeuren, volgende klant alstublieft"! Kan me heel goed voorstellen dat er een wrang gevoel wordt overgehouden als je de trotse bezitter van een D600 bent en nu de zwart op wit bevestiging krijgt dat die toch eigenlijk niet zo goed is en nu maar snel wordt opgevolgd door de D610, waardoor de problemen hiermee op een slinkse wijze gepareerd worden...
        Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D610

          idd hier nu iets minder "trotse" bezitter van een D600!!!

          das mooi ge***** van nikon.

          was met sb900 ook zo (veel klachten oververhitting) => sb910
          gelukkig valt het bij mijn sb900 goed mee en nog maar 1 keer gehad.
          stof komt telkens terug en is dus heel wa minder fijn
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D610

            Behalve het stofprobleem, zijn er veel verbeteringen ten opzichte van de D600 ?

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D610

              En hij is er:

              Nikon site

              En volgens Nikon Belgium op facebook start de verkoop op 18/10, adviesrpijs €1899

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D610

                Super!
                Mijn twijfel probleem tussen de D7100 & de D800E is weg!
                Deze heeft pixels & genoeg fps om aan men eisen te voldoen!
                http://www.evshotsphotography.com

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D610

                  Snap het nu eigenlijk niet hoor..dus 0,5 fps meer, wat weathersealing extra..en het probleem dat iedereen kent maar dat Nikon doodzwijgt, (hopelijk) opgelost..en da's dan genoeg voor een nieuw model ?
                  Ik zou me als D600 bezitter zwaar in de zak gezet voelen en ik vertik het om nog maar te denken aan een D610

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D610

                    Oorspronkelijk geplaatst door StevenM Bekijk bericht
                    Snap het nu eigenlijk niet hoor..dus 0,5 fps meer, wat weathersealing extra..en het probleem dat iedereen kent maar dat Nikon doodzwijgt, (hopelijk) opgelost..en da's dan genoeg voor een nieuw model ?
                    Ik zou me als D600 bezitter zwaar in de zak gezet voelen en ik vertik het om nog maar te denken aan een D610
                    Ik ben nog steeds heel blij met de D600 en vind het een fantastische camera maar dit is bepaald geen charmante actie van Nikon. Dit noem je achterlangs ingehaald worden..
                    http://www.smuttynose.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D610

                      Voor diegene die het pixelgeweld van de D800 niet moeten hebben, een goed alternatief want de D4 is voor de meesten hier overkill en t e duur.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D610

                        Ze zouden de D600 bezitters toch op z'n minst de optie moeten geven om hun huidig toestel tegen een kleine prijs (100 euro of zo) in te kunnen ruilen voor een D610.
                        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D610

                          Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                          Ze zouden de D600 bezitters toch op z'n minst de optie moeten geven om hun huidig toestel tegen een kleine prijs (100 euro of zo) in te kunnen ruilen voor een D610.
                          ik stem voor. ik heb verdorie een hele brok spaargeld aan dat toestel gespendeerd met als excuus van een NIKON VERTEGENWOORDIGER "als je nu een toestel koopt komt die uit de batch waar het stofprobleem is gefixed,geen stress dus." .. zit ik er nu toch ookal een aantal weken mee opgescheept,met dat probleem. bel ik naar Nikon "nou. we kunnen hem ontvangen en even reinigen." ... lol. eerste keer e-ver dat ik mij zo zwaar genaaid voel door Nikon eigenljik... triestig.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D610

                            Als geste zouden ze de D600 bezitters Capture NX 2 gratis kunnen leveren.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D610

                              Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                              Als geste zouden ze de D600 bezitters Capture NX 2 gratis kunnen leveren.
                              Nou, dat zou ik een heel mager aanbod vinden
                              http://www.smuttynose.nl

                              Comment

                              Working...
                              X