Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitale camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • digitale camera

    Hallo,

    ik ben hier nieuw.
    Ik ben al verscheidene topics afgelopen over hoe en welke camera....maar aangezien iki helemaal nieuw in de branche ben...kan ik eigenlijk vrij slecht volgen. nu toch nog...ik ler snel bij
    ik wou mij een nieuwe digitale camera aanschaffen, nu heb ik zo'n heeel simpel compacte versie van fuji, ook maar 2 megapixels
    en even was dit voldoenede (zo'n 4 maandjes) maar ik zou graag overschakelen naar iets waar ik zelf wat meer in de hand heb...
    vroeger had ik ook een manuele camera, en daar werkte ik veel liever mee.
    nu enkele dingen die de camera zou moeten hebben, het zijn maar simpele dingen, maar enfin
    nou hoop ik wel dat ik de juiste woorden gebruik maar ale
    ik zou gewoon enkele presets, zwartwitfunctie, sluitertijd zelf bepalen, statief mogelijk (dus niet zoals ik nu heb ,geen compactje)
    het zal allemaal wel redelijk "groen" in jullie oren klinken, maar ne mens moet ergens beginnen he....
    groetjes



  • #2
    De soorten en merken cameras is enorm lang. Ik had hetzelfde probleem. Eerst een compaktje en ik ben nu overgestapt naar een toestel met meer mogenlijkheden. Welke camera die je moet kopen kan eigenlijk enkel jij bepalen. Ikzelf zit met een sony F828 waar ik zeeer tevreden van ben. Maar ik ken genoeg mensen die een ander merk prefereren. Smaken verschillen. Ik heb eerst veel info vergaard op het net voor ik iets kocht. Er zijn zeer goede sites waar je veel kunt vinden over goede regelbare cameraas. Dus ga daar eerst eens kijken. Kun je veel van opsteken.
    Hopelijk heb je hier iets aan.
    DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

    Comment


    • #3
      Belangrijk is ook het budget dat je wil spenderen, denk ik. Normaal gezien geldt, hoe duurder hoe beter, uitzonderingen niet na gesproken natuurlijk...
      natwork.be

      Comment


      • #4
        Kijk ook eens op : www.dpreview.com

        Daar vind je een massa aan info wat camera's en toebehoren betreft.

        Bepaal eerst wat je met je camera wil doen, dus wat je belangrijk vindt, en dan kan je in functie van je budget gaan selecteren.

        En welkom op het forum !

        Comment

        Working...
        X