Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10D vraagje [ Prijs ]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 10D vraagje [ Prijs ]

    Hallo,

    Weet iemand of de Canon 10D tegen Oktober - November dit jaar in prijs zou zakken (aankondiging nieuwe camera ed?), want dan zou ik wel willen wachten tot dan!

    bedankt!
    Rutger
    Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

  • #2
    De befaamde glazen bol hé, een feit is wel dat naar alle waarschijnlijkheid op de Photokina een opvolger van de 10D wordt aangkondigd. Of de 10D gaat zakken in prijs zal een beetje van de stocks afhangen, maar in ieder geval zou ik opteren voor de nieuwe camera en zou nu geen 10D meer kopen. In de eerste plaats is er op 2 jaar een evolutie in de digitale camera's, en op de tweede plaats gaat de herverkoopwaarde van de 10D geweldig zakken, dit is zonde als je de camera nog maar enkele maanden hebt hé.

    Maar de nieuwe camera zal bij lancering duurder zijn dan de 10D nu ik verwacht een beetje een afgeslankte Mark II in de opvolger van de 10D te vinden. Dus waarschijnlijk kan je beter even de kat uit de boom kijken.

    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment

    Working...
    X