Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D7100 met RRS L-bracket i.c.m. MC-DC2 draadontspanner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D7100 met RRS L-bracket i.c.m. MC-DC2 draadontspanner

    Ik zit al een tijdje te kijken welke nieuwe Nikon camera ik zal gaan aanschaffen, de D7100 of D800. Momenteel ben ik in het bezit van een D300. Hier heb ik een RRS L-bracket op gemonteerd. De voornaamste dingen die ik fotografeer zijn natuur, landschap, macro & closeup en gebruik hierbij altijd mijn draadontspanner en de mirror lockup functie. Bij deze camera is de draadontspanner aan de voorzijde gemonteerd en kan het L-bracket dus vrij worden gebruikt.

    Zowel de D7100 en D800 zijn prachtige camera's en voor mij hebben ze beide voor- en nadelen. Maar waar ik nog het meest benieuwd naar ben, is het gebruik van een D7100 i.c.m. een RRS L-bracket en een gemonteerde draadontspanner MC-DC2. Hoe ziet deze combinatie eruit? Steekt de connector van de draadonspanner buiten het L-bracket zodat deze L-bracket niet meer optimaal gebruikt kan worden.

    Zijn er mensen die deze combinatie gebruiken en er iets zinnigs over willen zeggen. Ook ben ik wel benieuwd hoe deze combinatie eruit ziet wanneer deze is gemonteerd op een balhoofd.

    Groeten, Paul
Working...
X