Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modified Opel Astra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modified Opel Astra

    Modified Opel Astra



    Enjoy

  • #2
    Re: Modified Opel Astra

    afgehaakt na 38 sec.
    beelden zo gebracht deden dat besluiten.
    misschien te vroeg maar verwachte niet beter sorry.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Modified Opel Astra

      Bedankt, met zulke commentaar kan ik mezelf zeker verbeteren !
      Ik plaats mijn films online om kritiek te krijgen, niet om afgebroken te worden...
      Dus graag kritisch bekijken en jouw punten doorgeven welke beter kunnen.

      Begrijp me niet verkeerd Bouk maar jouw bericht is niet kritisch...
      Eerder randje afbreken.

      Comment


      • #4
        Re: Modified Opel Astra

        Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
        Bedankt, met zulke commentaar kan ik mezelf zeker verbeteren !
        Ik plaats mijn films online om kritiek te krijgen, niet om afgebroken te worden...
        Dus graag kritisch bekijken en jouw punten doorgeven welke beter kunnen.

        Begrijp me niet verkeerd Bouk maar jouw bericht is niet kritisch...
        Eerder randje afbreken.
        Dan moeten we de film/beelden wel kunnen zien krijg boodschap kan dns-server niet oplossen ... dus alvorens zo te reageren eerst behoorlijk posten
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Modified Opel Astra

          Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
          ........

          Begrijp me niet verkeerd Bouk maar jouw bericht is niet kritisch...
          Eerder randje afbreken.
          licht uit licht aan.
          camera beweegt constant van links naar rechts en van onder naar boven.
          geen moment om de auto eens rustig te bekijken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Modified Opel Astra

            Hallo D4VY,

            Ik vond je video boeiend en (bijna) perfect gemonteerd op de muziek.
            Je bent er in geslaagd om een mooi sfeerbeeld te scheppen door een goede combinatie van locatie en muziek.
            De wat slome wijze van filmen sluit daar goed bij aan.
            Wat ik wel zou doen is af en toe een "spannend" element inbrengen.
            Dat kan bv. een "vrouwenbeen" zijn dat in beeld komt (geen sexistische bedoeling, maar dat hoort nu eenmaal bij dit soort video ...).
            Het duurt wat lang eer de eindgeneriek in beeld komt, dat zwarte beeld mag voor mij wat korter.
            Maar voor mij een prima video
            En zo heeft ieder zijn mening (maar goed ook)

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Modified Opel Astra

              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              Dan moeten we de film/beelden wel kunnen zien krijg boodschap kan dns-server niet oplossen ... dus alvorens zo te reageren eerst behoorlijk posten
              Bouk heeft de beelden kunnen bekijke, Jaja ook ?
              Dus ik denk dat je de DNS instellingen eens moet nakijken van je browser.
              Je kan het normaal gezien bekijken met Internet Explorer en Google Chrome.
              Indien je het wil zien geef ik je de rechtstreekse link ?

              Trouwens, ik heb het recht om kritiek te vragen ?
              Ik vond dit gewoonweg geen kritiek maar eerder een afbraak.
              Volgens mij is er nog altijd vrije meningsuiting en ik heb tenslotte gevraagd om "kritiek".
              Dus graag hoor ik het of je het filmpje wil bekijken en verwacht ik ook kritiek van jouw kant, bedankt.

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              licht uit licht aan.
              camera beweegt constant van links naar rechts en van onder naar boven.
              geen moment om de auto eens rustig te bekijken.
              grt,bouk.
              Misschien kun je dan een berichtje nalaten in de "showroom", daar staat een foto waar je hem rustig kan bekijken ?
              Een filmpje met deze muziek moet strak zijn en de power van de auto moet overkomen in het filmpje vond ik persoonlijk dan.
              Maar fijn dat je nu je commentaar wat meer hebt toegelicht, je begrijpt zelf ook wel dat ik met deze commentaar meer ben.
              Dus no hard feelings, bedankt voor je "kritisch" zicht op het filmpje.

              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
              Hallo D4VY,

              Ik vond je video boeiend en (bijna) perfect gemonteerd op de muziek.
              Je bent er in geslaagd om een mooi sfeerbeeld te scheppen door een goede combinatie van locatie en muziek.
              De wat slome wijze van filmen sluit daar goed bij aan.
              Wat ik wel zou doen is af en toe een "spannend" element inbrengen.
              Dat kan bv. een "vrouwenbeen" zijn dat in beeld komt (geen sexistische bedoeling, maar dat hoort nu eenmaal bij dit soort video ...).
              Het duurt wat lang eer de eindgeneriek in beeld komt, dat zwarte beeld mag voor mij wat korter.
              Maar voor mij een prima video
              En zo heeft ieder zijn mening (maar goed ook)

              Jaja
              Bedankt Jaja, hier kan ik wat mee.
              Ik leer en moet nog altijd bijleren, we zijn er nog geen half jaar mee bezig vandaar.
              Ik zal er in het vervolg op letten, bedankt voor je commentaar !

              Comment


              • #8
                Re: Modified Opel Astra

                Oorspronkelijk geplaatst door D4VY Bekijk bericht
                Bouk heeft de beelden kunnen bekijke, Jaja ook ?
                Dus ik denk dat je de DNS instellingen eens moet nakijken van je browser.
                Je kan het normaal gezien bekijken met Internet Explorer en Google Chrome.
                Indien je het wil zien geef ik je de rechtstreekse link ?

                Trouwens, ik heb het recht om kritiek te vragen ?
                Ik vond dit gewoonweg geen kritiek maar eerder een afbraak.
                Volgens mij is er nog altijd vrije meningsuiting en ik heb tenslotte gevraagd om "kritiek".
                Dus graag hoor ik het of je het filmpje wil bekijken en verwacht ik ook kritiek van jouw kant, bedankt.


                Misschien kun je dan een berichtje nalaten in de "showroom", daar staat een foto waar je hem rustig kan bekijken ?
                Een filmpje met deze muziek moet strak zijn en de power van de auto moet overkomen in het filmpje vond ik persoonlijk dan.
                Maar fijn dat je nu je commentaar wat meer hebt toegelicht, je begrijpt zelf ook wel dat ik met deze commentaar meer ben.
                Dus no hard feelings, bedankt voor je "kritisch" zicht op het filmpje.


                Bedankt Jaja, hier kan ik wat mee.
                Ik leer en moet nog altijd bijleren, we zijn er nog geen half jaar mee bezig vandaar.
                Ik zal er in het vervolg op letten, bedankt voor je commentaar !
                er is inderdaad vrije meningsuiting en na een dergelijke reactie van uw kant wens ik dan ook zeker niet nog verder te reageren...
                nikon coolpix s9100

                Comment


                • #9
                  Re: Modified Opel Astra

                  Indien je geen kritiek op het filmpje kan geven is het inderdaad beter niets te schrijven.
                  Toch bedankt voor uw mededeling, graag nu wat kritiek op het filmpje...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Modified Opel Astra

                    Om niet in herhaling te vallen: vlot en secuur gemonteerd. De sfeer en locatie passen bij elkaar.
                    De muziek die goed samen met het in- en uitfaden van de beelden gemonteerd is vielen me op, positief. Dat is met grote zorg gedaan.
                    'k Zou zelfs tijdens het pannen en zoomen soms eens de lichten van de auto opzetten met de muziek. Niet plat ritmisch maar bijvoorbeeld bij een sterk muziekaccent.

                    Een extra element in het verhaal > een vrouwenbeen. Haha . Eigenlijk wel. Ik mis ook een klein beetje een "verhaal", een extra dimensie om spanning op te bouwen.

                    Het is jouw keuze om de bestuurder van de auto (bijna) niet te tonen. Eens proberen om toch een factor "mens" bij de video te voegen.
                    Dat is mijn idee hé. Het is tenslotte jouw film en jij bepaalt, terecht, hoe die eruit ziet, wat je wil overbrengen.

                    Niet zo leuk vind ik de traagheid van de video. Misschien hoort dat bij deze soort van video's ? Maar voor mij mag het sneller.
                    Wel leuk is dat de muziek goed gekozen is en veel beter tot zijn recht komt dan de echte, ik veronderstel vervelende, achtergrond geluiden.

                    Last edited by Skitch; 6 oktober 2013, 21:46.
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Modified Opel Astra

                      Bedankt voor je reactie !
                      Inderdaad, ik wil binnenkort een project maken met personen.
                      Dat geeft volgens mij ook een meerwaarde aan het kortfilmpje.
                      Ik heb geprobeerd om de begin beelden vlot te doen passeren, om hierna de auto wat rustiger in beeld te brengen.
                      Sommige beelden zijn dus ook vertraagd. Maar misschien de volgende keer een tikkeltje sneller zetten.
                      In ieder geval bedankt voor je reactie ! Dit nemen we mee naar de volgende keer !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Modified Opel Astra

                        nog even dit:
                        als eerste bekijk ik de video,s zonder geluid, om alleen de beelden te beoordelen.
                        geluid en zeker de keuze van de muziek vind ik vaak te smaak gebonden.
                        vind dat muziek de beelden tè vaak tè veel beinvloeden.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Modified Opel Astra

                          Bouk, een video zonder geluid is als een soldaat zonder geweer.
                          Er moet samenhang zijn tussen de muziek en het filmpje, dit filmpje is drie keer gemonteerd op drie verschillende liedjes.
                          Kwestie van de perfecte muziek erbij te plaatsen maar ergens snap ik je wel, de beelden moeten de wagen naar voren doen komen.
                          Ik wil je wel bedanken voor je laatste commentaar en hoop dat ik nog veel commentaar van je mag krijgen maar gisteren wou dit even van mijn maag.
                          Dus no hard feelings, even goede vrienden ! Bedankt alvast !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Modified Opel Astra

                            OK.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Modified Opel Astra

                              mooie edit.

                              imo: verras je kijker meer. na even te kijken kan ik al voorspellen wanneer en welk beeld gaat volgen, namelijk: exact op de beat, dezelfde statische auto, op een andere locatie. maak het spannender voor je kijker: integereer meer elementen en edit niet mechanisch op die beat. geef de kijker steeds iets om naaruit te kijken of een reden om te blijven kijken.

                              Comment

                              Working...
                              X