Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik stap de herfst in.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik stap de herfst in.


    iso 400-1/100s-F/5.6-62mm
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Ik stap de herfst in.

    Sientje....
    Ga hetzelfde doen zoals Bouk laatst geschreven heeft...
    Geen commentaar = geen goede foto.
    Je gaat me toch niet zeggen dat je niet ziet dat er op het kind geen scherpte zit...
    1/100e is te traag. Dat zijn dingen die je onderhand wel kunt weten.
    Dat is zeker niet slecht bedoeld, iedereen slaat al eens de bal mis...maar...dergelijke foto's (of minstens het plaatsen er van) moest je al overheen zijn...

    Groetjes
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

    Comment


    • #3
      Re: Ik stap de herfst in.

      ik moet Marc hier helaas bijtreden, met uw staat van dienst zou elke plaatsing een goede foto moeten zijn
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: Ik stap de herfst in.

        Neem dat leuke kleutertje terug mee naar het bos en hermaak de foto Sien!
        Ik volg mijn voorgangers over de scherpte.
        Dat kindje is een mooi modelletje, dus...
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Ik stap de herfst in.

          Op zich spreekt het beeld me wel aan en vind de titel heel goed! Bladerdek zal voor de donkerte gezorgd hebben (en aansluitende 1/100 ste) maar je kan nog zakken in diafragma denk ik.
          Running is a way of living..

          Comment


          • #6
            Re: Ik stap de herfst in.

            Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
            ik moet Marc hier helaas bijtreden, met uw staat van dienst zou elke plaatsing een goede foto moeten zijn
            Het is toch niet te vatten, niet te vatten en ik ben al blij dat ik de enige niet meer ben met wat 'harde' kritiek.
            In de vuilbak ermee!!

            Er valt echt kop noch staart aan je te zetten , de ene keer zet je een redelijke foto, de andere keer is het alsof je terug in je oude gewoontes bent hervallen...
            Wees nu VERDOMME toch eens kritisch over je foto's die je neerzet...
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Ik stap de herfst in.

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              Neem dat leuke kleutertje terug mee naar het bos en hermaak de foto Sien!
              Ik volg mijn voorgangers over de scherpte.
              Dat kindje is een mooi modelletje, dus...
              Ik ben wellicht te soft om harde kritiek te geven, maar ook ik heb al veel beter werk gezien van jou.
              Scherpte op de juiste plaatsen is een eerste vereiste. Anders post je beter geen foto. Kwestie van kritiek te vermijden die je van tevoren al kan verwachten.

              Comment


              • #8
                Re: Ik stap de herfst in.

                Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                Ik ben wellicht te soft om harde kritiek te geven, maar ook ik heb al veel beter werk gezien van jou.
                Scherpte op de juiste plaatsen is een eerste vereiste. Anders post je beter geen foto. Kwestie van kritiek te vermijden die je van tevoren al kan verwachten.
                Heel mooi verwoord hier. Je kan veel beter hé Sien.
                Mvg.

                Comment


                • #9
                  Re: Ik stap de herfst in.

                  ik denk dat het hart overloopt van liefde voor deze kleine. Familie of kleinkind? Ken de situatie niet maar dat doet veel aan het goed vinden van een foto. Als het het hart raakt dan is de scherpte dikwijls ver weg....
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik stap de herfst in.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                    Het is toch niet te vatten, niet te vatten en ik ben al blij dat ik de enige niet meer ben met wat 'harde' kritiek.
                    In de vuilbak ermee!!

                    Er valt echt kop noch staart aan je te zetten , de ene keer zet je een redelijke foto, de andere keer is het alsof je terug in je oude gewoontes bent hervallen...
                    Wees nu VERDOMME toch eens kritisch over je foto's die je neerzet...
                    +1
                    Sla rustig eens een dag (of meer) over als het resultaat naar jouw eigen
                    beoordeling niet tot jouw persoonlijke top behoort. Waarom denk je dat
                    ik maar sporadisch een foto plaats ?
                    Raak toch eens af van die dagelijkse drang om je fotografische ontlasting
                    te plaatsen.

                    Compositorisch overigens niet al te beroerd.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik stap de herfst in.

                      En waar ik ook de wubbels van krijg. Als het goed is, dan ben je daar direct om te bedanken en te reageren, maar als de commentaren niet goed zijn, dan horen we je niet meer
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik stap de herfst in.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        En waar ik ook de wubbels van krijg. Als het goed is, dan ben je daar direct om te bedanken en te reageren, maar als de commentaren niet goed zijn, dan horen we je niet meer
                        Ik zou er nu toch maar mee stoppen, dat deze niet goed is weet iedereen onderhand wel, en het is mijns inziens niet nodig dit tot in den treure te blijven herhalen.
                        Op naar betere en de spons er over toch.
                        En mochten er nu nog reacties komen, dan zou ik Sien aanraden aan één van de mod's te vragen hier een slotje op te zetten.
                        Ik vind dat het stilaan welletjes is geweest.
                        Groetjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik stap de herfst in.

                          Als ik even tegendraads mag doen, de onscherpte op het kindje stoort me in deze niet, integendeel, het versterkt net de beweging van het kind. De omgeving vind ik alleen niet boeiend, de foto vertelt niet veel op deze manier, en het licht is mijns inziens bagger. Het komt alleen van boven waardoor de kledij van het kindje nauwelijks licht vangt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik stap de herfst in.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Ik zou er nu toch maar mee stoppen, dat deze niet goed is weet iedereen onderhand wel,
                            Maar weet Bommasien het???

                            Sorry, maar als we al niks meer mogen zeggen, dan kan er maar beter gestopt worden met posten. Het is niet omdat het beginnershoek is, dat er niet 'kritisch' uit de hoek mag gekomen worden. Als het goed is, zeg ik het haar trouwens ook altijd...
                            Zou het behoorlijk zielig vinden als we al een slotje gaan vragen omdat we eigenlijk geen commentaar meer willen

                            Ik probeer TS en dan vooral de fotografische kwaliteiten en fotografische drijvende kracht te doorgronden, maar dat lijkt heel moeilijk
                            Al doende leert men...

                            Flickr

                            Comment

                            Working...
                            X