Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma50-500 mm f/4.5-6.3 APO DG OS HSM ultra telezoom (FX)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma50-500 mm f/4.5-6.3 APO DG OS HSM ultra telezoom (FX)

    De Sigma 50-500mm f/4.5-6.3 APO DG OS HSM ultra telezoom (FX) objectief biedt 10x zoom ratio;
    en is voorzien van Sigma's eigen Optical Stabiliser (OS) functie die 4 stops winst oplevert.

    Dit is de laatste versie 50-500 mm is ook de beste

    Vier SLD glas elementen zorgen voor uitstekende correctie van kleur aberratie.
    De Super Multi Layer Coating reduceert flare en ghosting.
    De Hyper Sonic Motor (HSM) zorgt voor een stille en snelle autofocus.

    Het objectief kan ook op een DX camera gebruikt worden

    Converters (TC) zijn te verkrijgen in 1.4x en 2.0x, en zorgen voor een 70-700mm of 100-1000mm zoom objectief.

    De filtermaat is 95mm en het objectief is uitgerust met een step down ring zodat camera's met een APS-C sensor gebruik kunnen maken van een 86mm fliter

    Te koop omdat ik de lens nauwelijks gebruik.
    Op de lens zit nog 22 maanden garantie
    Het spreekt vanzelf, dat het objectief en het filter in nieuwstaat verkeert , en absoluut onbeschadigd is
    Deze lens komt zeer goed uit div. test

    Incl. org. doos, garantiebewijs, nota, handleiding en spec. lens-tas voorzien v.e. draagriem
    Incl. een originele Sigma EX MC UV filter DG 95 mm ( dezelfde tijd gekocht ad €140 )
    Incl. gondel

    Prijs € 1095 -
    Een jaar geleden heb ik voor de lens en UV filter € 1400 betaald
    Deze lens is nog steeds nieuw te koop
    Uiteraard is het toegestaan de lens bij mijn thuis ( Nrd- NL) te bekijken en te testen
    Ik sta open voor een inruil met bijbetaling voor een AF-S Nikkor 70-200mm f/2.8G ED VR II

    Alleen op een serieus bod wordt gereageerd
    Last edited by Calisto; 7 oktober 2013, 18:26.
    Met vriendelijke groet

    Calisto
Working...
X