Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beginnersstudioflitsset wisselen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beginnersstudioflitsset wisselen

    Ik heb mij vroeger eens aan een Jinbei Delicacy D180 studioflitskit gewaagd, samen met een Jinbei TR-D4 Trigger.
    Ik heb deze maar enkele malen gebruikt om te experimenteren, het is leuk om te doen maar doordat ik geen studio heb en doordat deze dingen veel plaats innemen om te gebruiken ben ik serieus aan het overwegen om alles weg te doen en een kitje samenstellen zoals in d_oracle zijn thread.

    Hierbij had ik toch graag advies van derden.
    Zou dit een goede keuze zijn?

    Ik heb voor dit alles 259,95€ betaald +10€ verzending (november 2011), moest ik dit tweedehands terug verkopen krijg ik sowieso minder, dan heb ik nog altijd 2 opties:
    Optie 1: Alles verkopen en met een verse lei beginnen
    Optie 2: Als het teveel waarde verloren heeft: niet verkopen maar netjes opbergen en de statieven blijven gebruiken?

    Help o help
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

  • #2
    Re: beginnersstudioflitsset wisselen

    Ik heb 3 yongnuo 460II flitsers in gebruik, hangt van de situatie af natuurlijk. Het voordeel is dat je ze echt overal kan gaan gebruiken. Deze zijn hier en blijven hier ook. Mocht ik aan een vaste studio toe zijn, zou ik zeker voor flitskoppen gaan. Dus ik snap uw vraag wel. Persoonlijk zou ik ze niet weg doen en nog yongnuo flitsers bij kopen.
    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

    Comment


    • #3
      Re: beginnersstudioflitsset wisselen

      Ik heb net 1x 460II besteld, ik zal nog eens moeten bekijken als mijn transmitter er op zal werken.
      Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

      Comment


      • #4
        Re: beginnersstudioflitsset wisselen

        Al iets binnen gekregen?
        Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

        Comment


        • #5
          Re: beginnersstudioflitsset wisselen

          Nog niets binnengekregen, ik heb de verkoper gecontacteerd deze stelde voor om nog 6 dagen te wachten waarop ik mijn geld zou terugkrijgen. Inmiddels heb ik mijn geld terug ontvangen en nu zie ik bij het product staan "1. WORLDWIDE SHIPPING. (Except China,Belgium, Luxembourg, Italy, Germany and Croatia)". Dit is vreemd aangezien de verkoper voorstelde om opnieuw te bestellen
          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

          Comment


          • #6
            Re: beginnersstudioflitsset wisselen

            Belgie begint een slechte naam te krijgen... Bpost heeft een deel van de activiteiten overgenomen van de douane (clearance), en wil hett zorgvuldiger doen, met als resultaat dat de pakjes daar langer als een maand tot 2 maanden blijven liggen... dus iedereen vraagt een refund!
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: beginnersstudioflitsset wisselen

              Dat is spijtig, zou dit dan automatisch extra kosten betekenen?
              Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

              Comment


              • #8
                Re: beginnersstudioflitsset wisselen

                Vandaag een flits in de bus (zonder extra kosten ).
                Ik weet enkel niet als het van mijn 1ste of 2de bestelling is, wie weet komt er nog 1tje achter
                Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

                Comment


                • #9
                  Re: beginnersstudioflitsset wisselen

                  Vandaag een brief in de bus gekregen van bpost: "afhankelijk van de waarde en de aard kunnen btw en invoerrechten en andere kosten verschuldigd zijn".
                  Ze vragen nu een factuur en/of betalingsbewijs, ik kan enkel een betalingsbewijs van paypal voorleggen waarop staat dat ik betaald heb en het geld heb teruggekregen (zending niet ontvangen na x-aantal dagen).
                  Moet ik nu géén btw en géén inklaringskosten betalen en heb ik zogezegd gewoon een gratis flits?
                  Iemand enig idee hoeveel er bij komt kijken?

                  vraagje 2:
                  in een opwelling heb ik nog een flits gekocht maar zag maar bij aankomst dat het een yn460 was, geen yn460II, op zich zie ik geen groot verschil, waar zit het grote verschil hem?
                  Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

                  Comment

                  Working...
                  X