Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

topvision

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • topvision

    Iedereen is hier vol lof over Topfoto, maar heeft er iemand ervaring met Topvision? Zijn daar klachten van? Daar is het nog wat goedkoper.
    Pana FZ10

  • #2
    Ik heb mijn camera S7000, lader, en kaartjes bij Topvision gekocht
    aan een prijs die tot nu toe nog nergens geklopt is.

    Levering aan huis en betalen aan de postbode. Snelle levering en goede
    opvolging via mail.

    Voor mij 100 % meegevallen.
    Lionheart

    Fujifilm finepix S7000, Metz Mecablitz 36-C2, 1x RIDATA CF 1Gb 80x, 2x CF 128 Mb PQI 40x, Vanguard Millenium 3 statief, Shutter release cable, Lowepro Nova 1 AW.

    Comment


    • #3
      heb twee jaar geleden een CP5000 bij topvision gekocht. Extra info per mail vooraf ging traag, bestelling en levering waren echter prima en zeer snel! Heb een vriend met dezelfde ervaring (ook wel twee jaar geleden).

      Ik hoop dat je d'r wat aan hebt

      dirk
      dirk panier
      www.travelling.be

      Comment


      • #4
        Heb 2 jaar geleden een optio 230 bij hen gekocht, geen probleem.

        Vorig jaar een videocamera van canon, die echter zo een slecht beeld gaf dat ik hem terugstuurde. Het geld van de camera is zelfs nooit van mijn rekening geweest(betaling via VISA) alleen verliep de communicatie wat stroef.

        Hierdoor ben ik toevallig via het forum bij topfoto terrechtgekomen.
        Hier is de service veel persoonlijker en de prijzen ook goed (soms goedkoper, soms duurder)

        Groetjes Pietje555

        Comment


        • #5
          Ik ben daar eens bedogen geweest maar ja dat zal ook toevallig geweest zijn zekers ik kreeg geen Garantiekaart en na onderzoek was het een toestel uit een niet EEG land dus kon hij geen garantiekaart bezorgen
          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

          Comment


          • #6
            Bedrogen is een groot woord. Je kreeg 3 jaar full-garantie bij Topvision als compensatie voor het verloren gegane garantiekaartje. Topvision is er nog steeds, en je toestel is nog niet stuk gegaan. Dat het buiten de EEG kwam, was dat geen uitspraak van Knap ? Diens uitspraken zijn al vaker compleet onbetrouwbaar gebleken. En so what als het van buiten de EEG komt. TopVision heeft zich aangeboden om 3 jaar lang alle garantiegevallen voor u af te handelen. Beter dan een garantiekaartje van 1 jaar me dunkt. Bovendien had je binnen de 14 dagen na aankoop de kans om het hele zaakje retour te sturen, zonder uitleg en je zou je geld gewoon terug gekregen hebben. Dit is bij wet geregeld in DL voor online aankopen.

            Comment


            • #7
              Conclusie: het is prettig zakendoen met Top Vision (en nog prettiger met Topfoto).
              Dank voor jullie reacties.
              Pana FZ10

              Comment

              Working...
              X