Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op het strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op het strand



    Update, vlekken weggewerkt

    Last edited by Pixxel; 4 oktober 2013, 11:37. Reden: update
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Op het strand

    je ogen gaan in dit beeld van links naar rechtes en weer naar links--niet erg rustig dus---probeer een vast punt vast te leggen op de gevoelige plaat dan krijg je sterke beelden ...good luck

    Comment


    • #3
      Re: Op het strand

      Ik vind hem wel mooi...maar het water is links niet vlak, of is dat een golf?
      Grt erik

      Comment


      • #4
        Re: Op het strand

        Oorspronkelijk geplaatst door elrik Bekijk bericht
        Ik vind hem wel mooi...maar het water is links niet vlak, of is dat een golf?
        Grt erik
        Ik denk dat dit het strand is dat we zien Eric, maar ik kan ook verkeerd zijn hé. Dat horen we dan wel van Pixxel.
        De compo spreekt mij niet zo aan bij deze.
        Mvg.

        Comment


        • #5
          Re: Op het strand

          Nou, ik denk dat het zonnelicht de boosdoener is, schijnt nog te straf. Haalt die weg en die reflectie ook, klaart het beeld wat op en je krijgt een mooi rustiger uitzicht

          Comment


          • #6
            Re: Op het strand

            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            Nou, ik denk dat het zonnelicht de boosdoener is, schijnt nog te straf. Haalt die weg en die reflectie ook, klaart het beeld wat op en je krijgt een mooi rustiger uitzicht
            Ik volg hier!
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • #7
              Re: Op het strand

              Van mij mag er onderaan wat gecropt worden, maar vind het wel een aangenaam beeld!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Op het strand

                ik kan dit toch waarderen!!!!
                mvg Wilfried

                7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                Comment


                • #9
                  Re: Op het strand

                  beetje jammer van de te felle weerkaatsing maar ik vind dit toch wel een mooi zeeschapje hoor
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op het strand

                    Oorspronkelijk geplaatst door titucci Bekijk bericht
                    je ogen gaan in dit beeld van links naar rechtes en weer naar links--niet erg rustig dus--- ...
                    Mijn ogen blijven hangen in 't midden van het beeld, net boven de waterlijn. Is daar iets weggepoetst?

                    Een geslaagde tegenlicht opname met een niet zo geslaagde compositie.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op het strand

                      Vind het in ieder geval mooi licht Pixxel.
                      Ik denk dat de foto net iets meer zou gehad hebben mocht je afstand tot de paaltjes iets groter geweest zijn zodat ze vooraan
                      scherp in beeld kwamen.
                      Op de plek die Jos vernoemt zie ik precies ook het ronde van een penseel maar zou evengoed in de wolkjes kunnen zitten.

                      Groetjes
                      Marc
                      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Op het strand

                        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                        Vind het in ieder geval mooi licht Pixxel.
                        Ik denk dat de foto net iets meer zou gehad hebben mocht je afstand tot de paaltjes iets groter geweest zijn zodat ze vooraan
                        scherp in beeld kwamen.
                        Op de plek die Jos vernoemt zie ik precies ook het ronde van een penseel maar zou evengoed in de wolkjes kunnen zitten.

                        Groetjes


                        Marc
                        Heel veel verschillende meningen....en dat maakt het hier plezierig
                        De compo was hier een wat eigenzinnige keuze, beetje afwijken van het standaardtype, geslaagd, niet gegeslaagd ????
                        Er is niets weg gepoetst, eigenlijk is er aan de foto bijna niks gedaan buiten contrast wat verhogen, beetje verscherpen en verkleinen. Het vlekje kan een reflectie in de lens zijn.
                        Het stukje links is inderdaad een volgende uitloper van het strand. Foto is genomen met een variabel ND filter.
                        Photography is an art of observation.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Op het strand

                          Voor mij is deze toch ook een mooie hoor. Misschien een ietsje te felle zon/reflectie maar dat stoort me niet zo erg.
                          Ik zie ook wel die rare vlekken in het midden juist boven de horizon.....(?)
                          Groetjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Op het strand

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Voor mij is deze toch ook een mooie hoor. Misschien een ietsje te felle zon/reflectie maar dat stoort me niet zo erg.
                            Ik zie ook wel die rare vlekken in het midden juist boven de horizon.....(?)
                            Groetjes
                            Update geplaatst en vlekjes weggewerkt alsook de stippen van schepen aan de horizon.
                            Photography is an art of observation.

                            Comment

                            Working...
                            X