Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beestenbende....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beestenbende....

    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

  • #2
    Re: Beestenbende....

    Bovenaan iets meer plaats kader rond en tegen de muur.
    Het is geen geweldige foto maar wel een geweldige foto voor in het familiealbum waar je later nog veel plezier gaat aan hebben.
    Je hebt daar ook twee geweldige modellen.
    Waarom dat ik zeg dat het geen geweldige foto is, komt door de aanwezigheid van de fiets in de achtergrond. De achtergrond is ook zeer belangrijk waar je veel aandacht moet op vestigen. Maar ik begrijp dat het hier snel moest.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Beestenbende....

      Het moest inderdaad snel, daarom dat ik hem ook hier post. Ik vond het zelf een geweldig moment. Daarom dat ik hem hier ook poste. Ik had ook alleen mijn 70-200 bij. Mijn plan was om dieren te fotograferen, deze volgen later in het juiste onderdeel, alvast te bekijken op mijn flickr . Alvast bedankt voor de reactie.
      Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

      Comment


      • #4
        Re: Beestenbende....

        Hier is vooral de interactie tussen kind en dier van belang. Voor de rest sluit ik mijn ogen

        Comment


        • #5
          Re: Beestenbende....

          Met ietske meer plaats bovenaan zou ik het een prima foto vinden.
          Maar het moment is er wel !
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: Beestenbende....

            Die tekortkoming bovenaan kan door een crop links en rechts en zelfs onderaan, ietwat oplossen. (In ieder geval zou het minder opvallen)
            Kind en geit zullen dan wel omkaderd worden, de foto wordt ietwat meer portret.

            Comment

            Working...
            X