Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanicole Airshow 2013 - 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sanicole Airshow 2013 - 2

    hier het vervolg van de airshow





    hier nog een aanzicht van de Seaking waarbij de staartrotor het frame niet aan stukken rijt
    Link


    De originele foto een beetje opgehelderd.
    hier een Link naar de originele foto
    Last edited by Inf1n1ty; 4 oktober 2013, 10:06.
    __________________________________________________ ____

    Amateurs worry about equipment, professionals worry about time, masters worry about light.

  • #2
    Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

    Foto 1 op voorwaarde dat je ze iets naar rechts kantelt zodanig dat de helikopter horizontaal komt te hangen. Nu lijkt het wel of de looping niet echt goed lukt.
    Foto 2 Onze Belgische trots, Sterk als een Brabander (Belgisch werkpaard), Elegant als een zeeleeuw in het water, maar het maakt een kabaal zoals mijn echtgenote. Spijtig dat het kader in stukken wordt gedraaid door de rotor
    Foto 3
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

      Moderator Note: Gelieve de regels te respecteren. Slechts één topic per dag in dit subforum. In principe zou deze topic voor één dag achter slot en grendel gaan, maar omdat het intussen een dag later is, zullen we deze topic beschouwen als de nieuwe voor 3 oktober. Pas vanaf morgen mag je hier een nieuwe topic aanmaken. Dank voor je begrip & medewerking.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Moderator Note: Gelieve de regels te respecteren. Slechts één topic per dag in dit subforum. In principe zou deze topic voor één dag achter slot en grendel gaan, maar omdat het intussen een dag later is, zullen we deze topic beschouwen als de nieuwe voor 3 oktober. Pas vanaf morgen mag je hier een nieuwe topic aanmaken. Dank voor je begrip & medewerking.
        SORRY !
        ik heb de regels bekeken, maar dit blijkbaar over het hoofd gezien.
        mijn excuses.
        __________________________________________________ ____

        Amateurs worry about equipment, professionals worry about time, masters worry about light.

        Comment


        • #5
          Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

          mooie en spectaculaire eerste.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

            Oorspronkelijk geplaatst door Inf1n1ty Bekijk bericht
            SORRY !
            ik heb de regels bekeken, maar dit blijkbaar over het hoofd gezien.
            mijn excuses.
            Moderator Note: Excuses aanvaard. De meesten zijn hier wel van goeie wil, hoor.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

              Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
              Foto 1 op voorwaarde dat je ze iets naar rechts kantelt zodanig dat de helikopter horizontaal komt te hangen. Nu lijkt het wel of de looping niet echt goed lukt.
              Foto 2 Onze Belgische trots, Sterk als een Brabander (Belgisch werkpaard), Elegant als een zeeleeuw in het water, maar het maakt een kabaal zoals mijn echtgenote. Spijtig dat het kader in stukken wordt gedraaid door de rotor
              Foto 3
              Robby BB
              Robbydorine, ik zie wat je bedoelt ! ik ga ze eens aanpassen
              bedankt voor de tips!

              **edit**
              ik heb Foto 1 aangepast, aan foto 2 kan ik niets doen ik dacht, misschien heb ik de crop iets te ver genomen, maar heb er zelfs niets op gecropt
              Last edited by Inf1n1ty; 3 oktober 2013, 14:17.
              __________________________________________________ ____

              Amateurs worry about equipment, professionals worry about time, masters worry about light.

              Comment


              • #8
                Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                mooie en spectaculaire eerste.
                grt,bouk.
                bedankt bouk, het doet veel als mensen je foto's waarderen !(wilt niet zeggen dat er geen commentaren gegeven mogen worden, of verbeteringen)
                __________________________________________________ ____

                Amateurs worry about equipment, professionals worry about time, masters worry about light.

                Comment


                • #9
                  Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Moderator Note: Excuses aanvaard. De meesten zijn hier wel van goeie wil, hoor.
                  misschien wel een kleine opmerking i.v.m. foto's op BD-forum te plaatsen, met welke afmetingen moeten deze worden geplaatst?
                  want ik ben in de regels iets tegen gekomen van 900px op de langste zijden en een beetje verder een maximale lengte van 1024 x 1024px.
                  of is dit subforum gebonden ?

                  grtz !
                  __________________________________________________ ____

                  Amateurs worry about equipment, professionals worry about time, masters worry about light.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

                    Prachtige beelden

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door Inf1n1ty Bekijk bericht
                      misschien wel een kleine opmerking i.v.m. foto's op BD-forum te plaatsen, met welke afmetingen moeten deze worden geplaatst?
                      want ik ben in de regels iets tegen gekomen van 900px op de langste zijden en een beetje verder een maximale lengte van 1024 x 1024px.
                      of is dit subforum gebonden ?

                      grtz !

                      Moderator Note: Nee, niet subforum gebonden. Vroeger waren de max. afmetingen inderdaad 900x900px; die zijn verhoogd tot 1024x1024px. Nu 1024px als hoogte vind ik persoonlijk teveel (en ik heb een 27-inch scherm), dus als ik in portrait zou posten (of een vierkant), dan denk ik dat ik me aan de oude 900px houd. Maar 1024px voor de breedte is een mooie oplossing, vooral voor landschappen.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Moderator Note: Nee, niet subforum gebonden. Vroeger waren de max. afmetingen inderdaad 900x900px; die zijn verhoogd tot 1024x1024px. Nu 1024px als hoogte vind ik persoonlijk teveel (en ik heb een 27-inch scherm), dus als ik in portrait zou posten (of een vierkant), dan denk ik dat ik me aan de oude 900px houd. Maar 1024px voor de breedte is een mooie oplossing, vooral voor landschappen.
                        bedankt voor de opheldering LesC, dan houdt ik mij aan je uitleg
                        __________________________________________________ ____

                        Amateurs worry about equipment, professionals worry about time, masters worry about light.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

                          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                          Prachtige beelden
                          bedankt Loeky !
                          __________________________________________________ ____

                          Amateurs worry about equipment, professionals worry about time, masters worry about light.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

                            Mooi, ik ga voor de eerste.
                            Mvg.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sanicole Airshow 2013 - 2

                              Zie ik nu niet goed of heb je die helikopter horizontaal gezet
                              Robby BB
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

                              Comment

                              Working...
                              X