Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phottix Multi Boom Flash Bracket, waar bestellen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Phottix Multi Boom Flash Bracket, waar bestellen?

    Ik wil mij een softbox van Phottix aanschaffen voor strobisme. Met de Multi Boom Flash Bracket kun je twee speedlights in de softbox bevestigen (zie foto's in de link). Weet iemand waar je deze Multi Boom kan bestellen? Ik zie hem nergens staan in webwinkels hier in Belgïe noch in de omringende landen.

  • #2
    Re: Phottix Multi Boom Flash Bracket, waar bestellen?

    kan veel goedkoper hoor! click maar als je daar echt ca. 100€ voor uit wil geven, vind je ze op ebay....
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Phottix Multi Boom Flash Bracket, waar bestellen?

      Zonder horizontale hendel om te richten wel. Bij de Phottix kun je de speedlights ook op meerdere hoogtes bevestigen (een stuk of 8 denk ik).

      Comment


      • #4
        Re: Phottix Multi Boom Flash Bracket, waar bestellen?

        Sorry om deze oude topic terug nieuw leven in te blazen, maar ik vroeg mij af of je dit product nu ergens in België of Nederland hebt kunnen bestellen. Ik zou dit product willen aanschaffen om te gebruiken in combinatie met mijn Westcott Apollo softbox, maar qua winkels kom ik momenteel enkel uit bij Phottix Store (Hong Kong) en Amazon USA.
        550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

        Comment


        • #5
          Re: Phottix Multi Boom Flash Bracket, waar bestellen?

          Op website van phottix staat een overzicht van de dealers oa. http://www.fototools.be/ https://www.pictureconcept.be/
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Phottix Multi Boom Flash Bracket, waar bestellen?

            En daar ben je weer met een gepast antwoord paly. Bedankt daarvoor! Ik had los over de dealers gekeken op de Phottix website. Bij Fototools was het product niet op voorraad, maar ze konden het bestellen. Dat is bij deze dus gebeurd en binnen een tweetal weken heb ik het product in huis. De winkel is zelfs gelegen in mijn provincie, maar gezien de verzendingskosten die ze vragen, is het voor mij goedkoper om het product te laten opsturen.
            Last edited by jocau; 28 april 2014, 13:59.
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

            Comment


            • #7
              Re: Phottix Multi Boom Flash Bracket, waar bestellen?

              Mijn Phottix Multi Boom 16" Flash Bracket is ondertussen aangekomen. Helaas heeft het wel zo'n 5 weken geduurd i.p.v. de vooropgestelde 2 weken, maar daar kon Fototools volgens mij weinig aan doen (plus er volgden excuses voor het lange wachten). Als ik in de toekomst nog Phottix materiaal nodig heb, dan zal ik Fototools zeker opnieuw overwegen (samen met Fotokonijnenberg). Een goede review van het product kan je trouwens hier (*KLIK*) terugvinden.
              550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

              Comment

              Working...
              X