Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugge sd 29/9 testfotos

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brugge sd 29/9 testfotos

    Hallo collega's van op het forum.Hier mijn mini-collectie SD-fotos over BRUGGE.







    Last edited by jo@nnes; 11 oktober 2013, 19:30. Reden: HET IS MIJ GELUKT om fotos te plaatsen.

  • #2
    Re: SD Brugge Gevelrijen en herfstkleuren

    naar linkjes kijken waar ook nog niets achter schuilt is aller aardigst

    Comment


    • #3
      Re: SD Brugge Gevelrijen en herfstkleuren

      Spijtig,het is de allereerste keer dat ik foto's plaats,ik weet niet waar mijn fout ligt!

      Comment


      • #4
        Re: SD Brugge Gevelrijen en herfstkleuren

        dit is de uitleg(???)

        Je kan het een en ander eerst testen in de test hoek: dus hiero

        Comment


        • #5
          Re: SD Brugge Gevelrijen en herfstkleuren

          @ in2lapland:
          Ik heb tot nu toe 4 veel te gesatureerde foto's hier van je geplaatst gezien en zeker nog geen toppertje, wel honderden reacties waarin je ander werk afkraakt. Ik vind dat een trieste hobby.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #6
            Re: SD Brugge Gevelrijen en herfstkleuren

            Moderator Note: Topic verplaatst naar het Testforum waar je alle hulp krijgt om te leren posten. Zodra je dat onder de knie heb, wordt deze topic gesloten, en kun je aan de slag, bv in Shooting Day foto's waar deze topic eerst stond.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: SD Brugge Gevelrijen en herfstkleuren

              Oorspronkelijk geplaatst door johnhout Bekijk bericht
              Het wil niet lukken om foto's te plaatsen!!!

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: SD Brugge Gevelrijen en herfstkleuren

                Moderator Note: TS heeft het dus ooit gekund, en dat was eveneens op de servers van minoc.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: SD Brugge Gevelrijen en herfstkleuren

                  Moderator Note: Je bent er nu wel in geslaagd om je foto's zichtbaar te posten, maar als ik goed kijk is dat door gebruik te maken van een andere server.
                  Ik raad je aan nu een nieuwe topic in Shooting Day foto's aan te maken, tenminste als je de mede-SD-ers je foto's wil tonen. Deze topic wordt later gesloten.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X